WoodStone – צימרים בחד נס

אטרקציות למי שמבלה בצימרים בצפון

אטרקציות למי שמבלה בצימרים בצפון

אטרקציות באזור הצפון: חוויה בלתי נשכחת בעלות כספית נוחה לכל כיס

סגרתם חופשה בצפון? ובכן, כדי לשדרג את חווית הצימרים מומלץ לקחת אטרקציה אחת או יותר, כל זאת בכדי שתוכלו לנצל את הזמן כהלכה, ולקבל חוויה בלתי נשכחת באחד האזורים היפים בישראל.  כל הפרטים אודות אטרקציות מובילות באזור – בסקירה הבאה.

בשעה טובה סגרתם חופשה מפנקת בצימרים באזור הצפון. בין אם אתם מתכננים לנסוע לאזור עם בן/בת הזוג או במתכונת משפחתית או קבוצתית, חשוב לציין כי אף ביקור בצפון איננו שלם ללא אטרקציה אחת או יותר. למעשה, האזור התפתח בצורה משמעותית בעשור האחרון וכיום ניתן לשלב את השהות בצימרים ביחד עם שלל אטרקציות, ובכך להפיק חופשה בלתי נשכחת באזור הצפון היפהפייה. כדי לסייע לכם, בחרנו להציג את מיטב האטרקציות, כך שתוכלו לשריין את מקומכם כבר עכשיו, ולתכנן את הטיול שלכם בהתאם:

פארק המעיינות

פארק המעיינות שוכן באזור בקעת בית שאן ולמרגלות הגלבוע. מדובר במכלול של מעיינות כמו גם פלגים, כאשר בהגעה לאזור תוכלו להתרשם משלושה מעיינות שוקקים במים. הכניסה למקום היא חופשית, וניתן להסתובב במקום ברגל או להשכיר אופניים או להשתתף בסיור באמצעות רכבת קרונות בתוספת תשלום. כדי להגיע למקום פשוט כתבו בוויז פארק המעיינות, ובכך תוכלו להצטרף לאלפי הישראלים אשר כבר ביקרו באחד המקומות הקסומים והיפים ביותר של נופי ארצנו, אזור הצפון בפרט.

טיול ג'יפים

באזור הצפון מתקיימים טיולי ג'יפים בליווי של מדריכים מקצועיים, כאשר הטיול כולל רכיבת שטח עצמאית או בליווי של מדריך. הפעילות מתאימה גם לילדים ונמשכת בין 40 דק' ועד שעה, כאשר ניתן לשלב את הטיול עם עצירות באזורי תצפית המשקיפים לאזור הגלבוע כמו גם הרי הצפון. מאחר ומדובר באטרקציה מבוקשת, מומלץ לשריין את מקומכם כשבועיים לפני ההגעה, כך שתוכלו לשלב את הטיול במהלך השהות שלכם בצימרים בצפון.

סיור יינות

אם אתם נוסעים לטיול רומנטי בצפון עם בן/בת הזוג, אין ספק כי סיור יינות מהווה דרך מצוינת להעביר את הזמן כמו גם להתרשם מהבציר האיכותי של היקבים כחול לבן אשר מייצרים כמה מהיינות הטובים ביותר בישראל ונחשבים למצוינים גם בעולם. הסיור מתבצע בליווי אישי או קבוצתי, והוא כולל טעימות יין בשילוב של גבינות איכותיות. בילוי מושלם לזוגות או משפחות שלהן ילדים בוגרים – הכניסה מגיל 18 בלבד.

קיאקים

בכפר בלום תוכלו לקחת חלק בטיול קיאקים בשני מסלולים: מסלול מקוצר המותאם למשפחות (ילדים החל מגיל 5) שאורכו 4 ק"מ או לחילופין לבחור במסלול ארוך יותר באורך 8 ק"מ ונחשב למאתגר במיוחד. המסלול בעבור משפחות נמשך כשעה וחצי ואילו המסלול הארוך יותר שעתיים וחצי. מומלץ לבחון מראש לגבי הטבות של חברי מועדון או דרך מועדון ההטבות של כרטיס האשראי, וזאת בכדי שתוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בעבור האטרקציה הבולטת של אזור הצפון.

אסור לותר על אטרקציות בעת החופשה בצימר

לסיכום, במקום להישאר בצימר למשך כל השהות שלכם תוכלו לקחת חלק בשורה של פעילויות ואטרקציות, כאשר בסקירה הזו מדובר רק בקצה המזלג – אזור הצפון שופע בפעילויות ואטרקציות, ולכם נותר רק לבחור – ובתמורה לקבל חוויה צימרים בלתי נשכחת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט