WoodStone – צימרים בחד נס

איך להפתיע את בן הזוג ביום כיף בצפון

איך להפתיע את בן הזוג ביום כיף בצפון

להפתיע את בן הזוג ביום כיף

בין אם את רוצה לחזק את מערכת היחסים שלכם, להפתיע את בן הזוג ולשמחו, לחגוג אירוע מיוחד או פשוט לחפש בילוי מהנה משותף לשניכם, בילוי בצימר בצפון שמציע גם ספא מפנק, יכול להיות התכנית המושלמת.

אם את רוצה יום כיף שבאמת יפתיע את בן זוגך, שלבי בבילוי טיפול מיוחד בשבילו, טיפול שיביא רוגע ומרפא לגוף ולנפש, טיפול שיכלול לא רק מסאז׳ מסורתי, אלא גם אחד מאותם טיפולי פנים לגבר, שיוכיחו לו שכל החופשה הזאת נועדה במיוחד בשבילו, במיוחד בשביל הזוגיות שלך ושלו.

להפתיע את בן הזוג עם – חווית באגי ברמת הגולן

אם את באמת רוצה להפתיע אותו, ובמיוחד אם הוא חובב הרפתקאות בטבע, העניקי לו חוויה מאתגרת וכיפית בטיול מהנה ברכב באגי באזור הגולן והכנרת. הטיול מתבצע בנהיגה עצמאית ברכב שבו שני מקומות ישיבה לנהג ולנוסע. מה כל כך כייף במסע המרתק ברכב הבאגי?

לפני היציאה תקבלו הדרכה לגבי הבטיחות הנדרשת בעת נהיגת שטח, ושניכם תצוידו במשקפי אבק. הטיול יעבור דרך שמורת הבטיחה ושמורת המג׳רסה, וימשיך אל האגן בו נקווים הנחלים בגולן וזורמים אל הכנרת. כעת, דמייני לעצמך לגונות חוף נסתרות ואתרים קסומים ומרתקים, ותביני שאת באמת מכינה לו הפתעה ענקית.

הטיול נמשך בדרך כלל בין שעה לשעה ורבע והוא כולל עצירות לקבלת הסברים ולתצפית על הנוף הנפלא. בנוסף תיהנו מכיבוד מפנק שכולל שתיה חמה וקרה ופינוקים טעימים.

אגב, תוכלי לבחור במסלול טיול שאינו המסלול הסטנדרטי ולהזמין עבורכם טיול ארוך ומאתגר יותר – בימי הקיץ, טיול אל הכנרת, ובימי החורף טיול של יומיים לחרמון המושלג עם לינת שטח. טוב, זו כבר באמת הרפתקה מאלפת!

רוב הזוגות מנהלים שגרת חיים עמוסה במטלות ובדאגות, כל אחד יוצא ליום עבודה ארוך, ובערב השניים מותשים, אין כבר כוח לכלום. הדאגות והמחשבות על מה יהיה מחר, מקשים על היכולת פשוט ליהנות מההווה.

בילוי הרפתקני משותף יעודד אתכם לאמץ את ההווה במלואו ולהתמקד בפעילות המסעירה את החושים. לאחר החוויה, כשתחזרו הביתה, תוכלו להיזכר ולהזכיר לעצמכם, עד כמה חשוב להיות בהווה, כאן ועכשיו, ולהיות מודעים האחד לשנייה גם בשגרת חיי היומיום.

הפתיעי אותו עם – פינוקי ספא מלאי חיבה ורוגע

הפתיעי אותו עם עיסוי מפנק שניתן להזמין ישר לבקתה שלכם.

עיסויים משחררים את המתח מהשרירים, אבל הם גם משחררים בגוף כימיקלים טבעיים כמו אוקסיטוצין. כאשר את ובן זוגך תזכו להמרצה של אוקסיטוצין, המכונה גם ׳חיבוק כימיקלי׳, שניכם תחוו אושר מוגבר, רוגע והנאה – הן במהלך העיסוי והן לאחר מכן.

בנוסף לאוקסיטוצין, הגוף משחרר במהלך העיסוי גם סרוטונין ודופמין. כימיקלים אלה מגבירים את תחושות החיבה, הרווחה והרוגע. לא רק שהעיסוי יכול לשפר את מצב הרוח של שניכם, הוא גם יעזור להפחית לחצים ויעודד שיחות מתחשבות.

כאמור, תוכלי להרחיב את ההפתעה ולהזמין עבורו טיפול פנים מיוחד לגבר. ואם זו תהיה הפעם הראשונה בחייו שבה הוא חווה טיפול שכזה, זו באמת תהיה הפתעה גדולה!

הפתיעי אותו עם – אירוח באתר קסום

זה נכון! זוגות החולקים חוויות חדשות ומנסים יחד דברים חדשים, תורמים לחיזוק הקשר ביניהם. את ובן זוגך תמשיכו לצמוח וללמוד דברים חדשים זה על זו, בכול פעם שתתנסו בחוויה חדשה.

אירוח בבקתה קסומה במבנה יפהפה משולב בזלת ועץ, באתר צימרים בחד נס שברמת הגולן, הגולש אל תוך הכנרת – ההפתעה תהיה מושלמת! הבקתה ממוקמת מעל שפך הירדן לכנרת ומעוצבת מתוך מחשבה על כל מה שישמח את העיניים והנשמה.

עם אבזור יוקרתי המבטיח אירוח חם ומזמין וג׳קוזי מרווח המשקיף על הנוף, מובטחת לכם אינטימיות באווירה באמת מפתיעה.

האם יש חוויה חדשה טובה מזו, לעודד רגיעה ואינטימיות?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט