WoodStone – צימרים בחד נס

חדרי אירוח קטנים שמרגישים כמו ווילה- איך לעצב נכון עסק קטן מימדים

חדרי אירוח קטנים שמרגישים כמו ווילה- איך לעצב נכון עסק קטן מימדים

עסק קטן מימדים צריך עיצוב חכם עד לפרטים הקטנים

נסיעה לצימר מפנק בצפון, היא כמו הדרך להרפתקאה מופלאה ובמיוחד אם חיכיתם הרבה זמן לחופשה הזו. לפעמים נדמה שבעליהם של צימרים או מעצבי פנים בבתי מלון, מצליחים לעשות משהו שבבית הפרטי קצת קשה לעשות וזה להפיק את המיטב מחלל יחסית קטן. איך זה שבתוך מטראז' לא גדול, הכל נראה מסודר כל כך? כיצד המיטה "מצליחה" להיות במקום הנכון, איך הארון המרווח נכנס וגם יתר הרהיטים ובכלל – איך כל כך הרבה פריטים מסתדרים איכשהוא זה לצד זה ונראים נפלא? עיצוב של עסק קטן מימדים הוא מלאכה שכדאי להשאיר למקצוענים ומעניין להכיר את הסודות שמאחורי מקומות האירוח הנחשבים ביותר.

לבחור בצורה נכונה את הרהיטים הכבדים

העבודה המורכבת של עיצוב פנים בחדרים קטנים, חייבת להתחיל ברהיטים הכבדים יותר, שהכרחי שיהיו בחדר. אתם לא יכולים לדמיין צימר בלי מיטה, או ללא ארון, שהרי מהות הלינה במקומות אירוח היא היכולת ליהנות ממגורים – גם אם ליומיים – במקום אחר, בנוחות מרבית. ארון הזזה הינו פתרון מצוין לחלל קטנטן וזה בגלל שאין צורך לפתוח כלפי חוץ את הדלתות שלו ובנוסף ניתן להתקין על גבי דלתותיו מראה גדולה, שמקנה מראה גדול עוד יותר לחדר כולו ומייצרת נראות יוקרתית.

מלבד הארון, מיטה מרווחת אך כזו שבנויה ללא "אקסטרות", תתאים במיוחד. הרעיון הוא לבחור מיטה שאין לה פיתוחים מיוחדים בעץ ממנו עשוי השלד, זאת כיוון שעל אף המראה הנאה, אלו הם סנטימטרים יקרים של מקום, שיכולים להיחסך ולהקנות לחדר מראה מרווח. מלבד מיטה וארון, מוטב לייצר גם פינת ישיבה ולו המצומצמת ביותר האפשרית, שתכלול כסא נוח לישיבה ושולחן. מיקום המיטה ביחס לארון, יאפשר לכם להבין מהו הגודל הנכון של פריטי ריהוט אלה וכיצד ניתן יהיה לשלבם בחדר באופן שלא יתפוס יותר מדי מקום.

צביעת עסק קטן מימדים בגוונים שמחמיאים לגודל החלל

כשנכנסים לכל חדר סגור באשר הוא, לצבעים של הקירות יש אפקט ישיר על התחושות האישיות וכמו כן הם יכולים לייצר אשלייה אופטית: ידוע שגוונים כהים "מקטינים" את החדר, לכן מוטב שלא להשתמש בצבעי קיר כהים מדי, אלא לבחור בגוונים בהירים ש"יגדילו" אותו. מומלץ לבחור לפחות קיר אחד שצבעו לא יהיה לבן אלא גוון דומיננטי ובהיר אחר – כך ניתן יהיה ליהנות מהיתרונות הנוספים של הצבע המעניין, המוסיף חיות לחדר, מבלי שיהיה צורך לתלות תמונות או לשלב פריטי נוי שיעמיסו מדי על העיניים.

בחירה קפדנית של פריטי נוי הכרחיים ותו לא

אין טעם להכניס אגרטלים, תמונות, מדפים וכריות שונות בחדר שבו קשה להתהלך מרוב עומס של פריטים. שימו לב ל"אוורור" של החדר, בהיבט של העיצוב: ככל שתיטיבו לבחור ב"פינצטה" את חפצי הנוי, כך החדר ייראה אלגנטי יותר וירשים את הנכנסים אליו. חופשה נעימה מהותה היא רגיעה ושקט נפשי וזה בדיוק מה שאתם יכולים להשיג בקלות, גם אם העסק שלכם הוא קטן ממדים.

ועכשיו הגיעה העת להפסיק עם המחשבות ולהנות מהחופשה בצימר המעוצב והנעים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט