WoodStone – צימרים בחד נס

הדברים הקטנים שהופכים צימר למפנק במיוחד

הדברים הקטנים שהופכים צימר למפנק במיוחד

מה הופך צימר למפנק?

אחת לתקופה חשוב לקחת חופשה מהעבודה וליהנות מנופש בצימר בצפון, בדרום או בכל מקום אחר ברחבי המדינה. החופשה בצימר מבטיחה לנו חוויה מרגיעה ונעימה, עם שלל פינוקים, אוכל טעים, מיטה נוחה ומפנקת וכמובן ג'קוזי מרווח בחדר או בחצר הפרטית. אך מה עושה צימר למפנק?

כאשר אתם מזמינים חופשה בצימר אין להתייחס רק למחיר וחשוב לקרוא על המקום, לבדוק אילו מתקנים יש בצימר וסביבתו, אילו אטרקציות יש באזור, האם ניתן להזמין ארוחת בוקר ואוכל לצימר ועוד. חשוב לבדוק איזה מתקנים יש בצימר כדי לבחור נכון את המקום ורק כך תיהנו מחופשה מפנקת וקסומה ומתמורה מלאה בעד המחיר.

מה הופך צימר למקום מפנק במיוחד?

יש צימרים רבים בכל רחבי המדינה, מדן בצפון ועד אילת שבדרום, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. כדי לבחור נכון צימר לחופשה מפנקת כמו בסרטים כדאי לגלוש לאתר של הצימר, להתרשם מגלריית התמונות, לקרוא על חדרי האירוח ויש לבדוק אילו מתקנים קיימים במקום.

באופן כללי, צימר הנחשב למפנק במיוחד מציע חוויית אירוח ייחודית ומלהיבה, הן מבחינת שירות לנופשים והן מבחינה קולינרית, ובמיוחד הצימר המפנק נמדד ברמת הניקיון והתחזוקה ובמתקנים שיש בחדר ובחצר.

למעשה, הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול בין צימר רגיל וסטנדרטי לבין צימר יוקרתי ומפנק. לכן, רגע לפני שאתם מזמינים את החופשה הבאה בצימר כדאי לכם לבדוק האם המקום מציע את המתקנים הבאים המבטיחים לכם חופשה מפנקת בדיוק כפי שדמיינתם:

  • מיטה זוגית – כדאי לבדוק האם הצימר מציע מיטה זוגית קינג סייז עם מזרן אורטופדי משובח, וכמובן כדאי לוודא שהחליפו לכם מצעים.
  • מערכת מולטימדיה בחדר – כדי ליהנות מחופשה מפנקת כדאי לבדוק האם יש ביחידת האירוח או בסוויטה שלכם מערכת מולטימדיה משוכללת ומתקדמת הכוללת טלוויזיה שטוחה עם מסך גדול, חיבור לכבלים או ללוויין, רדיו, רמקולים איכותיים, נגנן תקליטורים וסרטים.
  • אינטרנט אלחוטי – קשה לדמיין כיום חופשה מפנקת ללא חיבור חופשי לאינטרנט אלחוטי מהיר, כדאי לבדוק האם יש בצימר אינטרנט מהיר ויציב, וכמובן שיש לוודא מראש כי אין תשלום נוסף עבור האינטרנט בחדר ובשטחים הציבוריים של מתחם הצימרים.
  • מטבחון מאובזר – רבים אינם מתייחסים לאבזור המטבחון וברגע האמת הם מגלים כי הם לא יכולים להכין לעצמם כוס קפה או לחמם אוכל בקלות ובלי לבקש עזרה מבעל הצימר. כדאי לבדוק מה יש מטבחון של הצימרים, האם הוא מתאים גם לבישול אוכל, במיוחד אם אתם מתכננים חופשה משפחתית עם הילדים, ומומלץ לוודא שהמקום מציע מכונת קפה משוכללת עם אספרסו חזק וטעים, וכמובן מקרר, מיקרוגל, כיריים, ארון, כיור, כלי אוכל והגשה וכו'.
  • ספא – צימר מפנק חייב להציע מערכת ספא מתקדמת עם ג'טים משוכללים ותוכניות שונות, תאורה נעימה ועיצוב יוקרתי. יש צימרים המציעים ג'קוזי מרווח בחדר עצמו ומערכת ספא מפוארת בחצר.
  • בריכה – רוב הצימרים היוקרתיים בישראל מציעים בריכה גדולה ומעוצבת בחצר המשותפת, יש גם צימרים עם בריכה פרטית לכל יחידת אירוח.

לסיכום, רגע לפני שאתם מזמינים חופשה בצימר כדאי לקרוא אלו מתקנים יש במקום, איזה מערכת ספא ממתינה לכם בצימר, וכמובן כדאי להתרשם מתמונות של הצימר וסביבתו ולבדוק מה כוללת ארוחת הבוקר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט