WoodStone – צימרים בחד נס

רעיונות לחגיגת יום הולדת מושלמת בצימר בצפון

רעיונות לחגיגת יום הולדת מושלמת בצימר בצפון

כך תחגגו יום הולדת מושלם בצימר בצפון

אחת מנקודות הדגל של התיירות הישראלית היא הצימרים בצפון. בהתאם לכך, לא מעט ישראלים בוחרים לבלות את חופשת בחלק זה של המדינה, המאופיין בשפע של ירוק ושל מים. במאמר הבא נעסוק גם אנחנו בחופשה בצימר בצפון, ונציג כמה רעיונות לחגיגת יום הולדת מושלמת בזמן חופשה ושהייה בהם.

יום הולדת רטוב

אחד היתרונות הגדולים ביותר של הצפון הוא שפע מקורות המים הנמצאים בו. גם בקיץ, אפשר למצוא כמות נאה של מעיינות ונחלים בהם אפשר להשתכשך להתרענן. לכן כאשר חושבים על צימרים בצפון עולות באופן טבעי גם מחשבות על פעילויות מים. טיולי הליכה במים או קיאקים יכולים להיות עיסוק נהדר עבור יום ההולדת הצפוני שלכם. לא מעט עסקים בצפון מפעילים סירות קיאקים או אטרקציות דומות, ולעיתים ניתן אף למצוא דילים משולבים של חופשה בצימר יחד עם הנחה על קיאקים.

שיהיה בתיאבון

מי לא אוהב לאכול טוב ביום ההולדת? כשעוסקים בקולינריה אין ספק שתל אביב היא הבירה האמיתית של ישראל, אבל יחד עם זאת אפשר למצוא שפע של מסעדות בצפון הרחוק, החל ממטבחים ביתיים ועד למסעדות שף. לכן זה אך מתבקש לציין את יום ההולדת ביציאה לאיזו מסעדה טובה.

לחלופין, קיימת גם אפשרות נהדרת של פיקניק. הצפון משופע בפינות חמד אשר רק מבקשות לפרוש עליהן מפה משובצת ולהתיישב לסעודה חגיגית. תצפית נהדרת לנוף כבר יש, אז כל שנשאר בשביל יום הולדת מושלמת הוא להתארגן על סלסלת מצרכים טעימה המכילה: יין, גבינות, פיצוחים וכדומה וכמובן לכבות את הנרות על העוגה.

יום הולדת רכוב

אין כמו תאריך יום ההולדת בשביל להעז מעט לצאת מהשבלונה ולשבור את השגרה. על אחת כמה וכמה אם יום ההולדת נחגג בצפון. קיימות לא מעט אטרקציות ייחודיות ומעניינות בצפון אשר יגרמו לכם לחגוג יום הולדת בלתי נשכח. כך למשל רכיבה על סוסים יכולה להיות אטרקציה מעולה למשימה זו, וכך גם טיולי ג'יפים. התנסות בדבר חדש ולאו דווקא מוכר, טיול בנופיו המרשימים של הצפון, אטרקציה כיפית שמצטלמת טוב – מה עוד בן אדם יכול לבקש בשביל לחגוג יום הולדת כראוי?

להתפנק בצימר בצפון

כמו שהשיר המפורסם אומר: "אני אוהב להיות בבית". יש אנשים שלא זקוקים לאטרקציות וליציאות מרובות החוצה בשביל להנות מיום ההולדת. עבור סוג זה של אנשים הוא פתרון המושלם הוא אכן התפנקות בצימר. עיון במפת תיירים מגלה מגוון עצום של צימרים בצפון וכן של בקתות אירוח בצפון. לכן כל שצריך הוא לבחור את זה שמתאים עבורכם ולבוא להתפנק. לכל צימר יש כמובן את הייחודיות שלו אבל כמעט בכולם אפשר למצוא אווירה ביתית, מיטה חמה ותוספות מפנקות. בוודסטון אנו מעניקים את פינוק המושלם עם כל האקססוריז הנדרשים והנחשקים. בשביל יום ההולדת המושלם בצפון, אפשר פשוט לקחת אדם אהוב (או כמה) ולנסוע לשהות מפנקת בצימר מוצלח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט