WoodStone – צימרים בחד נס

חופשה באזור הכנרת – להנות מחופי הכנרת ולא להתחרט

חופשה באזור הכנרת – להנות מחופי הכנרת ולא להתחרט

הגיעה העת לקחת פסק זמן ולקבוע חופשה באזור הכנרת

חופשה באזור הכנרת וסביבתה נחשבת לאזור בילוי החופש והנופש האולטימטיבי של ישראל. בטח ובטח בעונת הקיץ. או אז כמעט תמיד מדווחים בשבתות על תפוסה מלאה ושמספר הפוקדים אותה נאמד בעשרות אלפים. כמובן שמתוך כך, הביקוש למקומות לינה גובר והחיפוש אחר מקומות מתאימים מתרחב ונעשה אף שבועות וחודשים קודם למועד החופשה עצמה.

 

להנות מהצע החופש בעת חופשה באזור הכנרת

סביב הכנרת היצע עשיר של חופים ובהם, בין השאר: חוף גיא, ירדן, כינר, גולן, צאלון, צ'ינברי, מפרץ אמנון, חוקוק, צמח, שקמים ועוד. המכנה המשותף לחופים הוא העדר הדרישה לתשלום בכניסה אליהם, אלא אם כן רוצים להיכנס עם רכב. ברבים מהחופים מוצעים לנופשים שירותים ובהם מקלחות ושירותים, מנגלים, סככות מוצלות, ברזיות ומתחם שניתן ללון בו. מדובר באופציה זולה ביותר. חופים רבים נגישים לנכים, כוללים מתחמי הצללה ותאורה. יש חופים גופרה, לדוגמה, הוא אחד מהם שהמוניטין שלהם מביא אליהם  נופשים רבים, רצועת החוף ארוכה, החוף מסודר ומצויד בתשתית של מלון ברמה גבוהה, ניתן לשכור אוהלים גדולים ואף להביא אתכם קרוואן שיש מתחם ייעודי לחנייה. לרשות הנופשים יש מים זורמים, חשמל, מקרר, מקלחות ועוד. אגב, אחת האטרקציות של חוף זה היא מעיין מי גופרית, מינימרקט, מגרש משחקים וכל מה שנדרש לשהייה של ימים ולילות אחדים.

 

ומה לגבי לינה?

בגלל ההיצע הרב, ולשמחתנו, ניתן להתאים את מיקום הלינה, רמת השירותים והפינוקים בו לפי התקציב או שיקולים אחרים. החל מהשתרעות על שק שינה בחוף ועד ל בהזמנת סוויטה באחד המלונות רבי הכוכבים. האפשרויות רבות ומגוונות: צימרים מפנקים, כפרי נופש, בתי הארחה, וילות אירוח, בתי מלון, קמפינגים, לינת שטח.

אופציה מועדפת על מי שלא אוהבים לישון בחיק הטבע היא לינה במלונות. לאורך חופי הכנרת ניתן לבחור ממבחר מלונות כמו גם  מלונות בטבריה, עיר תיירותית נעימה לא פחותה שגם אליה נוהרים רבים בעת חופשתם.

מי שמעדיפים את חיק הטבע אבל לא בהכרח את ההמוניות של החופים הפתוחים לחלוטין יכולים לבחור באופציית כפרי הנופש. כפרי נופש שהם אופצייה מצויינת למשפחות עם עם ילדים קטנים. לרוב, יש בהם מתקני שעשועים, מרחב וחופש תנועה, שירותי הסעדה, ואפשרות לערוך סיורים בקיבוץ. מחד ישנה התחושה המוכרת של מגורים בקיבוץ ובקהילה ומנגד מאפשרים כפרי הנופש את הפרטיות הרצויה ובמידה הנדרשת

מי שרוצים לבלות זמן איכות משפחתי עשויים להעדיף צימרים. רבים מהם מוצעים בטבריה וביישובי הסביבה. היחס האישי, השקט, הפרטיות, כל אלה מהווים חלופה לנופשים רבים שרוצים לשלב בין השהייה במתחם אירוח שקט ובין האפשרות לנצל את שפע האתרים והבילויים בסביבה. הצימרים מאפשרים התרחקות לזמן קצר מהסביבה וההתרחשויות השונות ומעניקים מרחב להתרעננות ולקרבה מחדש במשפחה ובזוגיות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט