WoodStone – צימרים בחד נס

כך תפתיע את בת זוגתך לולנטיין

כך תפתיע את בת זוגתך לולנטיין

יום האהבה (או ולנטיין דיי), הוא יום נהדר לקחת פסק זמן מהחיים ולחגוג את הדבר החשוב ביותר – האהבה שלנו! זאת הזדמנות נפלאה להגיד לבת הזוג כמה אתם אוהבים ומעריכים אותה, וכמובן לפנק אותה עם מתנות ליום האהבה. אם אתם לא ממש בטוחים אילו מתנות ליום האהבה לקנות עבורה, איגדנו עבורכם כמה רעיונות שתמיד מנצחים ותמיד יעשו את העבודה – מחופשה רומנטית ועד זר פרחים קלאסי. 

צימר מפנק

אין דבר רומנטי יותר מלילה או שניים בצימר מפנק ורומנטי בצפון הירוק שלנו. יום האהבה הוא הזדמנות נפלאה לקחת הפסקה משגרת היומיום, ולצאת לחופשה מהאגדות בבקתת עץ חמימה, עם ג'קוזי ונופים, לטייל, להתפנק בארוחת בוקר עשירה ואפילו לעבור איזה עיסוי נחמד. יום האהבה הוא זמן מעולה להירגע ביחד, להשלים פערים ולקחת הפסקה מהחיים הלחוצים שיש לכולנו. לכן, אם אתם מחפשים מתנה מושקעת ליום האהבה שתמיד תפגע בול, לילה כזה הוא המתנה שאתם מחפשים. כמובן, תמיד אפשר ללכת דווקא על חדר בבית מלון אבל אם תשאלו אותנו, יש משהו בצימר שהוא הרבה יותר רומנטי!

זר פרחים או שוקולד

אם אתם מעוניינים רק לציין את יום האהבה בדרך מתוקה ומפתיעה, תוכלו להפתיע את בת הזוג עם משלוח של זר פרחים ריחני וצבעוני, זר של ורדים אדומים ורומנטיים או אפילו זר של פירות טריים וצבעוניים או תותים מצופים בשוקולד. הזרים האלו מגיעים בדרך כלל באגרטל יפייפה או בכלי קרמיקה איכותי, ומגיעים במשלוח ישיר עד לבת הזוג – בין אם הביתה או למקום העבודה שלה. אין דבר יותר כיף ומפתיע מלקבל משלוח מתוק כזה, ואין ספק שהוא יתחיל את יום האהבה על הצד הטוב ביותר. 

בונבוניירות ויין

עוד רעיון למתנה רומנטית ליום האהבה הוא מארזים מפנקים של בונבוניירות או פירות מצופים בשוקולד (אגסים, תפוחים, תותים), לצד בקבוק יין אדום איכותי. שוקולד הוא משהו שתמיד כיף לקבל, ויש לו ניחוח רומנטי שמתאים בול ליום האהבה, ויין מוסיף את הטאץ' המדויק בשביל ערב רומנטי ומתוק. זאת דרך קלילה ופשוטה לציין ולחגוג את יום האהבה, ולהראות לבת הזוג שאתה חושב עליה. 

תכשיט

מתנה שתמיד תקלע היא תכשיט יפייפה. התכשיט יכול להיות שרשרת, עגילים, צמיד או טבעת, או שילוב של כמה מהם כדי ליצור סט מהמם. שימו לב מה בת הזוג אוהבת לענוד, מה הטעם שלה, האם היא מרבה לענוד טבעות או דווקא יותר בקטע של עגילים מושקעים; שימו לב גם לסוג המתכת שהיא אוהבת – האם זהב צהוב, לבן או בכלל ורוד? אם אתם מסתבכים, תמיד טוב לקחת גם פתק החלפה או להתייעץ עם אחת מהחברות שלה, כי עם כל הכוונות הטובות, חבל שתקנו עבורה תכשיט שלא לטעמה!

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט