WoodStone – צימרים בחד נס

איך להפוך צימר רומנטי לדובדבן של טיול אופניים בשניים

איך להפוך צימר רומנטי לדובדבן של טיול אופניים בשניים

טיול אופניים בטבע הוא החוויה הפופולרית ביותר לזוגות בתקופת הקורונה

שנת 2020 לא היתה השנה הפשוטה ביותר, בלשון המעטה, עבור זוגות צעירים שבסך הכל רצו להרגיש את הרומנטיקה הבוערת ביניהם. הזמנת מקום בצימר מפנק ורומנטי, הפכה לפופולרית במיוחד לאור ההנחיות של משרד הבריאות ולכן אין ספק שההישארות בבית – כלומר בצימר, הפכה לבילוי המועדף. ישנן אינספור דרכים ליהנות בשניים, בתוך מקום לינה יוקרתי שהוא הנופש האידיאלי בעצם, אך אם כבר הרחקתם עד לצפון הרחוק ועזבתם מאחור את האספלט והבניינים האפורים של חיי היום יום, למה שלא תמשיכו את האווירה של הטבע ותצאו יחד אל טיול אופניים?

טיול אופניים בשניים – כך תעשו את זה נכון

למי שאיננו רגיל לטייל בטבע עם זוג האופניים שלו, חשוב לפני הכל לשמור על כל כללי הבטיחות ולהתאבזר בפריטים הנכונים שיאפשרו טיול בטוח, לרבות חבישת קסדה כמובן, התקנת פנס לאופניים בעיקר אם זה טיול ש"גולש" לערב החשוך וכן לבישת אמצעי מגן מתאימים. זכרו שיש הבדל גדול בין רכיבה עצמאית בקצב שאליו אתם רגילים, לעומת רכיבה שיש בה גם התחשבות בקצב של בן או בת הזוג. כאשר אחד מכם מדווש במהירות והשני הופך לחסר נשימה בשל הצורך להדביק את הפער – טיול רומנטי זה כבר לא יהיה.

כדאי, אם כן, שלכל הפחות תקבעו מסלול מראש ותציינו "נקודות עצירה" בכל מרחק מסוים או ציוני דרך. כך תוכלו להיפגש זה עם זו, גם אם קצב הרכיבה שלכם שונה בתכלית. החוויה תהיה מעשירה ומעצימה עבור שניכם: פעילות ספורטיבית שמעלה את האנדורפינים, במקביל למפגש רומנטי מרגש בכל נקודת ציון שכזאת.

איך לוקחים את האופניים עד לצימר?

נשיאת שני זוגות אופניים על גבי מכונית ובעיקר כשמדובר במרחק נסיעה ארוך – איננה עניין של מה בכך, על כן יש למצוא את הפתרון הנכון והבטיחותי לעניין זה. מתלה ייעודי לאופניים שניתן להרכיב על הרכב, יהיה לכם כמובן לעזר רב. אם אין ביכולתכם לקנות מתלה כזה, כדאי לבדוק בין מכריכם האם למי מהם יש את המתלה הזה – אין ספק שחברים או שכנים ישמחו להשאיל לכם אותו לסוף שבוע רומנטי ולאפשר לכם לקחת עד לצימר את שני זוגות האופניים, בצורה בטוחה.

כדאי להזמין מראש ולהבטיח את התאריך שרלוונטי עבורכם

בישראל יש מזג אויר נוח ומתאים לרכיבה, במרבית ימות השנה. עם זאת, בחורף ה"אמיתי" של דצמבר וינואר, ייתכן שתעדיפו לבחור בתאריכים ספציפיים שאינם צפויים להיות גשומים במיוחד. תוכלו להתעדכן כמה ימים מראש באמצעות האינטרנט, באשר לתחזית הצפויה באיזור שבו אתם עומדים לשהות – וכך לבחור תאריך שסביר להניח שיאפשר לכם לרכוב בבטחה, במזג אויר שאיננו סוער מדי. אל תשתהו יותר מדי ונסו "לתפוס" את התאריכים הללו עד כמה שניתן מראש: זכרו, כי ממש כמותכם, ישנם עוד זוגות רבים שמשוועים לזמן איכות רומנטי ביחד וחשבו אף הם על הרעיון של טיול אופניים חווייתי בשניים, בצפון היפהפה של הארץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט