WoodStone – צימרים בחד נס

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים צימר?

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים צימר?

להיות נבונים כשמזמינים צימר

תקופת הקורונה הביאה ללא ספק לעלייה עצומה בתחום תיירות הפנים בכלל ובתחום תיירות צימרים בישראל בפרט. בעלי צימרים רבים בישראל מעידים על עליות גדולות מאוד בביקושים ועל תפוסה מלאה בכל צימר וצימר ברחבי הארץ – לפחות נחמה אחת קטנה בעידן בו הקורונה דרסה כמעט כל נחלה טובה והביאה להשבתה כמעט טוטלית של תיירות החוץ והתיירות במלונות הגדולים.

אז אם גם אתם מתכננים חופשה בישראל בקיץ הקרוב או בתקופת החגים, הנה כמה טיפים חשובים שאספנו באדיבות אתר תיירות נבונה שכדאי לדעת לפני שאתם מזמינים או מזמינות את הצימר המושלם.

הזמינו כמה שיותר זמן מראש

בעלי צימרים רבים אוהבים לראות את היומן שלהם מלא כמה שיותר. ובתקופת חוסר וודאות כמו שאנו נמצאים בה היום, הם יהיו מוכנים להציע יותר הנחות ויותר מבצעים העיקר כדי למלא את היומן שלהם מראש ולהיות רגועים יותר. כך גם במקרה של התגמשות ותנאים טובים יותר. בקיצור, ככל שתזמינו זמן רב יותר מראש, כך תקבלו תנאים טובים יותר ומחירים זולים יותר.

לא לשכוח את הפרטים הקטנים

הפרטים הקטנים בתנאי הצימר יכולים להיות לפעמים גדולים מאוד ולהרוס לגמרי את החופשה. אם למשל אתם מתכננים חופשה בצימר בסופשבוע, כדאי לבדוק מהי שעת היציאה או הפינוי מהצימר. למשל, במידה ואתם שומרי שבת והצימר מבקש פינוי בשבת בשעה שלוש, אתם צפויים להיות בבעיה די רצינית. או למשל במידה ואתם מגיעים עם כלב לחופשה ומגלים כי הצימר אוסר על הבאת בעלי חיים.

בקיצור, לפני שאתם משלמים, בקשו לראות את הפרטים הקטנים ואת התנאים המלאים ואפילו התקשרו לבעל הצימר ושאלו אותו את השאלות הכי קטנות, כדי לא להגיע מופתעים.

למה כדאי להיזהר כשמזמינים צימר בישראל באמצעות אתר בוקינג.קום?

אתר בוקינג הוא אתר בינלאומי וכשכזה, הוא אינו כולל את תוספת המע"מ. מה שזה אומר, הוא שהמחיר שאתם רואים באתר האו לא המחיר הסופי, ויש להוסיף עליו עוד 17 אחוז מע"מ. מדובר בסכום לא מבוטל בכלל שיכול להגיע למאות שקלים שלא לוקחים אותם בחישוב בזמן שמתכננים את החופשה.

הרשת מלאה בפורטלי צימרים ענקיים ואיכותיים שבהם המחירים מופיעים כמחיר סופי כולל מע"מ וכך אין צורך להתבלבל. כמובן שאין שום מניעה להזמין צימר באמצעות אתר בוקינג.קום, אלא רק חשוב לקחת בחשבון שהמחיר שאתם רואים באתר הוא מחיר לפני מע"מ.

לא לשכוח לקרוא חוות דעת

הישראלים ידועים באהבתם לתת ביקורת על כל דבר קטן ולא חוסכים במילים. לכן, גם אם הצימר נראה לכם מליון דולר והתמונות מהממות, חשוב מאוד לקרוא גם חוות דעת של גולשים ישראלים כדי לראות האם באמת מדובר בצימר המושלם והאם כך גם חשבו אחרים שבחרו לישון בצימר הזה.

בצימרים שלנו תקבלו את החווייה האולטימטיבית ומותאמת לצרכים שלכם. אנו כאן בוודסטון מחכים לכל שאלה כדי לוודא שתוכלו לקחת החלטה באופן המיטבי עבורכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט