WoodStone – צימרים בחד נס

צימרים לחופשה מושלמת

צימרים לחופשה מושלמת

צימרים לחופשה מושלמת

רבים מאיתנו לא זכו לצאת לחופשה מפנקת השנה בעקבות מגפת הקורונה, שהכתה בעולם כולו ומנעה מאתנו לצאת אל החופשה השנתית שכל כך חיכינו לה. מתוך כך,  לא נשארה לנו בררה אלא לשנות את מיקומה של החופשה שלנו אל ארצנו הקטנה והיפה. אזורי חמד, מלונות ואף צימרים בצפון לחופשה מושלמת, נמצאים וקיימים כדי להעניק חווייה מהנה, מרגיעה ומחזקת בתקופה שאנו נמצאים בה.

אל תוותרו על צפון הארץ. הצפון הוא אזור מרהיב, מלא בנופים, טבע יפיפה, אתרים היסטוריים ובעיקר – שלווה. תכלו לצאת לטיולים רגליים בהר תבור, לבקר בראש הנקרה, לצפות בכנרת ממצוק הארבל, לבקר בכנסיית הבשורה בנצרת, לטייל בגן הלאומי כוכב הירדן או פשוט להנות ממקומות הלינה המפנקים שיש לצפון להציע.

איפה מומלץ לישון בצפון?

אם ברצונכם לצאת לחופשה רגועה, שתמלא אתכם באנרגיות, ההמלצה היא להזמין צימרים בצפון ולהתכונן לחופשה בה תהנו מכל רגע.

אתם יכולים להשכיר צימרים יוקרתיים הכוללים ספא, ג'קוזי בחדר, סאונה גדולה, בריכה ועוד. לצאת לאטרקציות משפחתיות ולטיולים בטבע. והכי חשוב, לקחת פסק זמן מהמרוץ המטורף בו אנו חיים ולהנות מהשלווה ומהשקט.

למי שמגיע מאזור מרכז הארץ הנסיעה לצפון היא מסע מרתק. מריח המכוניות והפקקים מגיעים לטבע שכולו פריחה ואוויר נקי לנשימה הממלא את הנפש.

למה מומלץ לבחור צימרים לחופשה מושלמת?

הצימרים בצפון מומלצים מאוד מכיוון שהם ידועים ברמת השירות הגבוהה שהם מציעים. משפחות שלמות מתפרנסות מבתי אירוח ומצימרים עוד מראשית ההתיישבות באזור הצפון. לכן, ניסיונם הרב באירוח מטיילים ישראלים ומטיילים מכל קצוות העולם הופך את חווית האירוח שלהן לטובה, איכותית ומפנקת.

בנוסף, טווח המחירים של הצימרים בצפון הארץ הוא גמיש מאוד. ניתן למצוא צימרים בעלי מתקני אירוח שונים, בריכה, ארוחת בוקר מפנקת ועוד במגוון מחירים. ניתן לחפש ברחבי האינטרנט המלצות על צימרים ולהתקשר ישירות לבעלי הצימר על מנת לבצע את ההזמנה.

חופשה זוגית מושלמת

אם אתם יוצאים לחופשה זוגית לאחר תקופה ארוכה, אל תתפשרו והזמינו את הצימר המפנק ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. קבלו המלצות מחברים ומשפחה, הרי כמעט כל אדם התארח בצימר בצפון במהלך חייו.

כיום, שהטיסות לחו"ל נלקחו מאתנו עקב המגפה, זה הזמן לצאת ולהכיר את הארץ היפה שלנו. פנקו את עצמכם בצימר זוגי, צאו לטייל ולראות את הטבע המרהיב שנמצא במדינתנו. בקרו בגנים הלאומיים, בחורשות, בהרים ובכנסיות.

לחובבי לכת ישנם מסלולי טיולים רבים שניתן לעשות בצפון. לדוגמא, טיול הליכה בנחל הג'ילבון. בסוף המסלול תמצאו את בריכת הקצינים עין ג'ילבון, שנבנתה במקור לשימוש קצינים סורים וכיום, ניתן לבלות שם בכיף ובהנאה מספר שעות.

בנוסף, תוכלו לטייל בנחל השופט, נחל כזיב, נחל אל על, נחל ציפורי, נחל תבור, נחל עמוד, ועוד מסלולים רבים. לצפון היפה שלנו יש שפע של טיולים להציע המתאימים לכל סוגי המטיילים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט