WoodStone – צימרים בחד נס

צימרים עם קמין – חופשה מחממת במיוחד

צימרים עם קמין – חופשה מחממת במיוחד

צימרים עם קמין – איך אפשר בלי?

כאשר הטמפרטורות מתחילות לרדת, הרוח בשעת בין הערביים מתחילה לנשוב, והבקרים הופכים להיות ערפיליים וקרירים, סימן שעונות הסתיו והחורף מתקרבות. בין אם אתם חובבי קור מושבעים ובין אם קופאים במקום רק מהמחשבה על מזג האוויר החורפי, אחת הדרכים הטובות ביותר להתחמם, היא בחופשה מפנקת של צימרים עם קמין.

גם כאשר התנאים בחוץ מקפיאים ומצמררים, אתם יכולים לדמיין לעצמכם תרחיש רומנטי ומקסים להפליא, של שניכם, יושבים עטופים בשמיכות פליז, בבקתת עץ מעוצבת ויפה שבתוכה קמין עץ מרשים. בישראל יש כל כך הרבה בקתות עץ לבחור מהן, וכדי שתוכלו לצמצם את האפשרויות, ריכזנו לכם את הפרמטרים שעליכם לקחת בחשבון בזמן שאתם מתאמים לעצמכם חופשה חלומית.

מיקום

כמובן שסוגיית המיקום עומדת במקום הראשון, אם כבר אתם מזמינים חופשה בצימר עם קמין עץ, כדאי מאוד שהוא יצפה אל נוף עוצר נשימה. ישנם המן מקומות בצפון שיש בהם בקתות עץ כאלו ואחרות, אך ישנם ישובים ששמם הולך לפניהם והם ידועים באיכות הצימרים שמציעים. אם אתם מעוניינים בחופשה רומנטית שחוגגת את האהבה שאתם חשים, כמובן ששהייה בתוך צימר בצפון שפונה לנוף מטורף כמו הגולן או הכנרת הוא בחירה הכרחית.

מה אוכלים

החיים בצימר יחסית מבודדים, ועד כמה שלא יהיה לכם נעים בפנים, יגיע הרגע שבו הקיבה תקרקר ותזכיר לכם שאתם רעבים וצריכים להכניס משהו לגוף. לכן פרמטר לא פחות חשוב הוא האוכל. עליכם לבדוק מה מציעים בצימר: האם יש ארוחות שכלולות במחיר או בתוספת תשלום, האם יש מסעדות שוות באזור, האם יש שירותי משלוחים (לאלו שלא ממש מתכננים לצאת לשום מקום), או שאולי בכלל אתם צריכים לדאוג לאוכל שלכם.

אטרקציות בסביבה

למרות שאין דבר מהנה יותר מאשר לבלות בערב מול הקמין, במהלך היום אתם בהחלט יכולים להסתובב קצת באזור וכדי לעשות זאת עליכם לברר אילו אטרקציות יש בסביבה. כמובן שתלוי גם מה אתם מחפשים, יש אנשים שנמשכים יותר לטיולים רגליים, יש כאלו שמחפשים פעילויות אקסטרים כמו טיולי ג'יפים, באגים או שייט קיאקים ויש נופשים אשר הרעיון שלהם לפעילות רומנטית במהלך החופשה הוא רכיבה על סוסים. החליטו מה הכי מתחשק לכם לעשות ובדקו אילו אטרקציות קיימות במקביל.

מתקנים בתוך צימרים עם קמין

דיברנו על המיקום, על האוכל, על האטרקציות אך, אחרון ולא פחות חשוב לציין, אלו הם המתקנים בתוך הצימר. בדיקה תעזור לכם לגלות מבעוד מועד מה יחכה לכם במהלך החופשה. האם יש מכונת קפה? מקרר? מרפסת? ג'קוזי? האם יש מזגן? שירותי כבלים? מנגל וחנייה פרטית בקרבת הצימר? כל אלו ועוד יעזרו לכם להגיע לבחירה הכי מתאימה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט