WoodStone – צימרים בחד נס

רמת הגולן – השלוחה הצרפתית בישראל

רמת הגולן – השלוחה הצרפתית בישראל

כשהיא משקיפה על ישראל ממעלה, רמת הגולן היא יעד תיירותי נפלא שמספק לנו מגוון רחב של נופים הרריים, מישוריים, מוריקים וסלעיים. המגוון העצום, והעובדה שמרבית הרמה ריקה מאדם, רק מעצימים את תחושת החופש והשלווה למבקריה.

לאלו מכם שנופלת בחיקם ההזדמנות לטייל ברחביה של רמת הגולן, זוהי הזדמנות להישאר בגבולותיה של הארץ, ובמרחק של מספר שעות בודדות מן הבית, ועם זאת לחוש כאילו ורגליכם דורכות על אדמתה של ארץ מעבר לים. בימים בהם נגיף הקורונה דוחק את החופשות בחו"ל הרחק מלוח הזמנים הקרוב, כאן נשמח להמליץ לכם על חופשה שכולה תפאורה צרפתית.

ארבעה עשורים של יינות מובחרים

מרביתנו נוהגים לציין את ישראל טובה כמעצמת הייטק וביטחון, אך ישנם לא מעט יקבים, 18 במספר, שמייצגים אותנו נאמנה בתחרויות בינלאומיות וכולם ככולם ממוקמים ממש כאן במרחק נסיעה.

רמת הגולן כוללת את שלושת התנאים האידיאליים לגידולי ענבים: אקלים צונן בלילה וחמים ביום, אדמה העשירה במינרלים וגובה רב שנבדל באופן משמעותי ממרבית חלקיה של ישראל. משתנאים אופטימליים אלו זוהו, נוסד לו היקב הראשון, יקב רמת הגולן, ובעקבותיו החלו בהדרגה לצוץ יקבי בוטיק רבים נוספים.

נסיעה בחלקיה הכפריים של צרפ.. רמת הגולן!

לצד העיר פריז שכולם ככולם מכירים, ישנם טיולים באזורי יין מפורסמים המציעים שפע של כרמים מרהיבים, כפרים פסטורליים ואפשרות לעצירות התרעננות בין נופים נפלאים לבין ארוחות שמשלבות בין שלל מטעמי גבינות לבין יינות מסוגים שונים.

העתיקו את הטיול הזה והקדישו יום שלם לטיול טבע וקולינריה ברמת הגולן. מוטב כמובן לפצוח בנסיעה הקדם בבוקר ולהקדיש לטיול מספר שעות רב. וודאי שלא תרצו ללגום מיינות תוך שאתם בלחץ זמן, ואם כבר בחרתם לבקר ביקב, וודאי שמומלץ להמתין בטרם חוזרים להיות מאחורי ההגה.

חשוב לציין שכל יקב מציע סגנון אחר של אירוח וחבילות אירוח שונות. יקב אחד יאפשר לקיחת סיור קבוצתי שמסביר על היינות בשילוב טעימות, ויקר אחר יאפשר לסגור בתיאום מראש ארוחות יוקרתיות בליווי יינות בוטיק.

מתי מומלץ לבקר ביקב?

ראשית כל, כדאי ליצור קשר עם היקב ולוודא אם הביקור כרוך בתיאום מראש. באם אתם מתכוונים ללון בסמוך לרמת הגולן ושוקלים לבקר באזור, הקפידו להיערך מראש כדי למנוע הגעה מיותרת שתעיב על אווירת הטיול.

בדומה לפריחתו של כל הטבע הישראלי במלוא הדרו, גם ביקבים עצמם מומלץ לבקר בעיקר בעונת האביב, אז היקבים פותחים את שעריהם לשצף מבקרים המבקשים ללגום מיינות משובחים, וגם לטעום שפע של גבינות (חלקן בייצור מקומי!), המספקות השלמה נהדרת לטעמים.

באם אינכם בטוחים היכן לטייל באזור הצפון והסביבה, וברצונכם לחפש אחר אטרקציות נוספות, נשמח לייעץ לכם ולהבטיח לכם חוויית נופש וטיול מיטבית בצפונה המוריק והנפלא של ארצנו הקטנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט