WoodStone – צימרים בחד נס

צימר חד נס

צימר חד נס הוא המקום המושלם לחופשה הבאה שלכם

על שפת הכנרת שוכן לו יישוב קהילתי שקט, ממנו ניתן לצפות אל הרי הגולן וליהנות מאווירה שאין בשום מקום אחר בארץ. אין זה מפתיע כי חד נס נחשב לאחד מהיישובים בארץ שבהם התיירות פורחת, כאשר צימרים ביישוב חד נס הם מהמבוקשים ביותר בישראל. למה דווקא צימר חד נס ולא אחר? בגלל השלווה, בגלל היוקרה ובעיקר בשל הסביבה הטבעית המרהיבה של צמחייה פראית בשילוב ארכיאולוגיה שקיימת באזור והופכת אותו למיוחד במינו. זהו אחד מהמקומות המומלצים ביותר לבילוי נעים בשניים, לחופשה רומנטית מדהימה שלא תשכחו לעולם.

צימר חד נס - צימר בחד נס

צימר חד נס בליבו של כפר קהילתי קסום

היישוב חד נס הוקם בשנת 1989, כחלק מן המועצה האזורית גולן. זהו כפר קהילתי קטן אשר מונה כ 800 תושבים בלבד. שמו של היישוב הוא בעצם ראשי תיבות הנובעים משמותיהם של שלושה יישובים שהיו קיימים בעבר, אשר במסגרת הסכם השלום של ישראל עם מצרים פונו מתושביהם: חרובית, דיקלה והיישוב נאות סיני. צימר בחד נס הוא מיקום מושלם וזאת בשל העובדה כי המקום מתמחה באירוח והכלכלה שלו מבוססת על תיירות ועל אירוח בסגנון יוקרתי וכפרי, כמו גם בגלל האפשרויות המגוונות לבילויים בסביבת היישוב עצמו.

חופשה בגולן? צימר בחד נס ישדרג לכם את החופשה!

הנוף המופלא של הרי הגולן הוא אחד מהדברים היפים שיש בארץ שלנו. אנשים רבים המבקשים לברוח משגרת חייהם אל חופשה קסומה ורומנטית, בוחרים לנסוע אל צימר בגולן שבו יוכלו לשים את כל הלחצים בצד, ליהנות מהשקט והשלווה ובעיקר – מתחושת הביחד. נסיעה לצפון הארץ תמיד מלווה בהתרגשות ואין מי שלא יחסיר פעימה לנוכח הנוף הפראי הנשקף מהחלון.

צימר חד נס - נופש לצד פעילויות ואטרקציות בסביבה

למי שמחפש לפרוק קצת אנרגיה ולהפוך את החופשה שלו לחוויה מרגשת במיוחד, ניתן למצוא באזור חד נס צימרים יוקרתיים שבהם תוכלו לנוח, נוסף על מגוון אפשרויות בילוי נוספות. לחובבי הספורט האתגרי מוצעים שפע של מסלולי טיול בגבעות, בתוך הטבע הנפלא והצבעוני. למי שאוהב פעילויות מים – שיט של קיאקים או סירות בירדן יכולים להתאים. למחפשים בילוי סולידי יותר, יתאימו סיורים נעימים בין פכפוכי המים בפארק הירדן. בסופו של יום מלא אקשן שכזה, ניתן לנוח וליהנות מכוס יין משובח ואוכל מעולה, באחת מהמסעדות סביב היישוב חד נס, שישמחו לארח אתכם.

שכירת צימר בחד נס יכולה להיות בחירה נהדרת גם עבור בילוי של נופש קיצי וגם בתור חופשה נעימה בעונת החורף הגשומה, בה הגשם יתדפק על חלונות הצימר שלכם בעודכם נהנים מהג'קוזי החמים. האווירה הקסומה פשוט מזמינה בכל ימות השנה, כאשר תמיד אפשר למצוא מה לעשות בנוסף, כמובן, לשהייה המפנקת בתוך הצימר עצמו. לאורחינו מומלץ להתעדכן באינטרנט באשר לפסטיבלים המתקיימים בסביבה מדי פעם, אירועים ואטרקציות עונתיות שכדאי להגיע אליהן.

צרו קשר

  • חד-נס צפון הכנרת