WoodStone – צימרים בחד נס

צימר ליד הכנרת

צימר ליד הכנרת עם נוף מושלם לגולן

כאשר אתם עומדים לצאת לחופשה ומבקשים למצוא את המקום המושלם שבו תוכלו באמת לנוח, שכירת סוויטה בליבו של נוף מושלם היא כנראה הבחירה הנכונה. הזמנת צימר ליד הכנרת בתוך היישוב חד נס, היא עבורכם לקיחת פרק זמן בו תוכלו להרגיש מהי שלווה אמיתית. באזור בו ניתן לצפות בטבע במלוא תפארתו, גם אתם יכולים להרגיש חלק מעולם קצת אחר, עולם טבעי שבו הצמחייה ממלאת את המתחם, העטוף כולו בעצים ופרחים שמעניקים את התחושה הכי קרובה לאדמה. אזור הצימרים כולו מעוצב כך שאתם תוכלו להתמזג עם הסביבה הנעימה כל כך הזו.

צימר ליד הכנרת

מזמינים צימר ליד הכנרת ונהנים מנוף מושלם כל החופשה

אם רוגע ומנוחה הם מה שאתם מחפשים בהזמנת צימרים חד נס הוא המקום האופטימלי לחופשה שלכם. עוד לפני שתצאו לדרך אל הצפון, אנחנו מזמינים אתכם להתחיל ולדמיין את עצמכם שוכבים בכיף על הערסל שבחצר הסוויטה, נחים אחרי יום גדוש בפעילויות כמו שיט קיאקים, טיולי ג'יפים מלאי אקשן, רכיבה על סוסים ועוד שפע של אטרקציות שניתן למצוא בסביבה. חשבו על התחושה הנעימה בגוף ובנפש, שתחושו כשתטיילו באיזור ותהיו כל כך קרובים אל הטבע האמיתי והייחודי של רמת הגולן. הרגישו בליבכם כמה מפנקת תהיה ההרגשה לנוח בסוויטה יוקרתית, נהנים משהות של צימר ליד הכנרת בזמן שאתם צופים בסרט באמצעות מערכת הקולנוע הביתית, מתחממים בג'קוזי או נהנים מכוס של חליטה בריאה במרפסת, צופים בנוף מדהים שאין כמוהו עוד בישראל.

סוויטות היוקרה של צימר ליד הכנרת בלב הטבע

הבחירה שלכם ושל אלפי ישראלים אחרים להזמין נופש בצימר ביישוב חד נס הקהילתי המקסים, היא ברורה מאליה והיא גם הבחירה המועדפת של אלפי תיירים המגיעים במיוחד מכל העולם מדי שנה למקום, בכדי ליהנות ממה שיש לאזור הגולן להציע. אין ספק שיש סיבה מוצדקת לכך שכל כך הרבה אנשים מעדיפים לנפוש דווקא ברמת הגולן, אשר שונה כל כך מהסביבה של מרכז הארץ או דרומה. הנוף ההררי הזה הוא ייחודי לצפון הארץ המשופע בצמחייה טבעית ובמגוון חיות ועופות אשר חיים במקום. מבט אל מחוץ לצימר יגלה בפניכם את הכנרת היפה ואת הטבע העשיר הסובב אותה.

חופשה רומנטית מושלמת בתנאי יוקרה מפנקים

המתחם היפהפה של הסוויטות שלנו הוא בדיוק מה שאתם, בתור זוג אוהבים, צריכים בשביל ליהנות בשניים בחופשה מרגשת ורומנטית. בין אם אתם חוגגים את יום האהבה, מציינים יום נישואין או סתם מעוניינים לבצע "בריחה" אל סוף שבוע זוגי, תוכלו למצוא אצלנו את הצימרים הכי מפנקים בישראל. הסוויטות המיוחדות שלנו מתאימות במיוחד לנופשים שמחפשים יוקרה, מושלמים לאנשים שרוצים להרגיש את האינטימיות האמיתית שיש בין בני זוג. נשמח להציע שהות מרגיעה של צימרים בחד נס לזוגות שמעוניינים לנפוש ברמה הכי גבוהה שיש. 

צרו קשר

  • חד-נס צפון הכנרת