WoodStone – צימרים בחד נס

חופשה בצימר: אז שיהיה מעוצב כששמח בעין, שמח בלב
חופשה בצימר

חופשה בצימר: אז שיהיה מעוצב כששמח בעין, שמח בלב

החורף עושה חשק לצאת לצימר ולהתפנק, להיות ביחד ופשוט לא לצאת מהצימר עד להודעה חדשה או עד שנגמר התשלום.
היום ניתן לזהות צימרים כמעט בכל מקום. אם בעבר היו צימרים רק באזור הצפון ככאלו מיוחדים ומעוצבים , הרי שהיום המגמה הזו הולכת ומתעצמת וניתן למצוא צימרים מיוחדים, מעניינים ומעוצבים ברחבי הארץ כולה, מצפון ועד דרום.

לשמוח כל הדרך לצימר 

הציפיה וההתרגשות לרגע בו מגיעים אל הצימר היא לא מוסברת, בכל פעם שיש הזדמנות להתפנק וליהנות הדבר הראשון שעולה זה צימר. כשמגיעים לצימר המפנק, נגלה מול העיניים מראה משמח ונעים, העיצוב המיוחד הרומנטי והשמח נותן אנרגיה וכל מה שנותר זה לשכוח לכמה ימים מהחיים העמוסים והלחוצים ופשוט לשבת וליהנות מהטבע, מהצבע ובעיקר אחד מהשני.

הצימרים המעוצבים ולא משנה כמה קטנים או גדולים הם, תמיד אבל תמיד ידליקו אצלנו איזה אור כבוי שחיפשנו אותו ולא מצאנו. כי רק כאשר מתארחים בצימרים , פתאום רואים עיצובים , ומבקרים במקומות שלא מגיעים אליהם ביום יום.

חופשה בצימר – הבחירה בצימר היא בחירה נהדרת למה?

בחיים יש המון אלטרנטיבות ולא תמיד אנחנו יודעים מה נכון ומה כדאי לנו, אבל כשזה מגיע לבחירה בחופשה מפנקת כמעט בכל בחירה ההחלטה הסופית היא צימר ולמה? משום שבצימר יש אווירה של חופש אמיתי, האוויר , השקט, הרוגע שאין הרבה אנשים מסביב וכל אחד יכול להיות בצימר שלו , לאכול בשעות הנוחות לו, לטייל מתי שהוא רוצה ולחזור מתי שהוא רוצה, יש מרחבים ומקומות לטייל .

זה כמו בית פרטי אבל כמו בית מלון כי יש מישהו שדואג לנקות את הצימר, דואג שיהיו מגבות נקיות ובכלל דואג לאווירה טובה ונעימה בזמן השהות במקום.

כמעט ברוב הצימרים יש פינות זולה נעימות שבהן אפשר לשבת וליהנות מהנוף ומהיופי של המקום. 

את החופשה הבאה מבלים בצימר

כיוצאים פעם אחת לחופשה בצימר הפעם הבאה תגיע די מהר, כי איך אפשר לוותר על פינוק כזה? זה כמו ילד , שהולך בפעם הראשונה ורוצה עוד ועוד ובסוף הוא מתחיל לרוץ, וכאשר הוא מצליח הוא מתמלא אושר ושמחה , אותו דבר בחופשה בצימר.

אז נכון שהצימר הקודם היה נעים מפנק ומזמין, אבל ההמלצה היא לצאת ולראות צימרים נוספים בארץ, כמו כן כשמתכננים חופשה בצימר כדאי גם לבדוק אטרקציות בסביבה ולבדוק מקומות חדשים ולהכיר נופים שעוד לא ראיתם, המפגש הזה עם הטבע רק מעצים את התחושה של רוגע ושלווה. גם אם מדובר במרכז הארץ, זה לא משנה הרי נכנסים לתוך הצימר ושוכחים מהצרות , מעומס התנועה ומהפקקים שהיו בדרך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט