WoodStone – צימרים בחד נס

חופשה מושלמת בצפון

חופשה מושלמת בצפון

חופשה מושלמת

הצורך בחופשה כדי לנקות את הראש ולנוח מהמרוץ היום יומי נותן את אותותיו ולכן בני זוג רבים בוחנים כמה אפשרויות כדי לצאת לחופשה. הקו המנחה הוא למצוא מקום פסטורלי שטובל בירק, במיקום גיאוגרפי מנצח עם נוף מרהיב. בצימרים המודרניים יש ג'קוזי שאפשר להתחמם במימיו החמים גם בימים שבהם הטמפרטורה היא נמוכה מאד ולכן זוהי אחת האופציות האהובות ביותר על הישראלים. חופשה מושלמת היא במקום שהוא שקט, רחוק מהמולה העיר ועם זאת מאפשר להגיע בנסיעה קצרה למיקומים יפהפיים כדי ליהנות מטיול בטבע. השילוב המוצלח מאפשר ליהנות מכל העולמות ולחלום שהחופשה הזו לא תסתיים לעולם.

זוגות ומשפחות שמגיעות כל כך נהנות מהאווירה הנפלאה בצפון שעוברת בהם המחשבה לרכוש בית באזור האהוב עליהם ביישובי רמת הגולן, סביב הכנרת או באצבע הגליל. לא אחת הם מגיעים לנכס שנראה להם רלוונטי על פי גודלו ומיקומו ולכן הם מבקשים משמאי מקרקעין לבצע הערכת שווי דירה. בהתאם לכך הם יוכלו לדעת אם ההון העצמי שלהם בתוספת למשכנתא שיקבלו עבור רכישת הנכס, ישלימו את כל המעטפת הפיננסית הנחוצה להם. יש משפחות שיחליטו לרכוש דירת מגורים באוויר הצח בצפון ואחרים שיעדיפו לקנות דירת נופש בקרבת הכנרת לנופש בלבד, לסופי שבוע, חגים וחופשות משפחתיות.

חופשה מושלמת באביב

האביב היא העונה הנוחה ביותר לצאת מהשגרה ולהגיע לצימר יפהפה כדי ליהנות מהפסקה בחיי היום יום המתישים ולקפוץ אל חופשה מושלמת. כבר בכניסה לצימר אפשר לחוש באווירה הקסומה עם סלסלת שוקולדים ויין מעולה שימתינו לבני הזוג בהגיעם למקום. עם תחושה כזו נהדרת אפשר להיכנס מיד למים החמים של הג'קוזי, כדי ליהנות מהמראה המרהיב של הכנרת, עם לגימת היין אין משהו כיפי יותר מזה.

הצימר המאובזר והנוח

בעלי הצימר חשבו על כל פרט ולכן מאד נעים להימצא בצימר המעוצב במבנה האותנטי שנבנה מאבני הבזלת של רמת הגולן, או באחת מבקתות העץ הייחודיות. בכל מקום ניכרת השפעה רבה של הנוף ושל הסביבה הפסטורלית. הסוויטה היוקרתית מכילה אבזור מושלם לכל זוג, מיטה רחבה, טלוויזיה, ואבזור מעולה בחדר האמבטיה. במטבח אפשר לבשל באמצעות הכלים והמיקרוגל וגם ליהנות מבשר ומירקות על המנגל בחצר. אין כמו מנוחה על אחד הערסלים האיתנים במרפסת תוך כדי שיחה מעניינת, קריאה של ספר, או מבט על הנוף המדהים אשר קשה להסיר ממנו את העיניים.

טיולים בשטח

טיולים קצרים במהלך החופשה הם ערך מוסך חשוב ביותר. אפשר לטייל בבונקרים ובנקודות תצפית שונות ברמת הגולן, להגיע לבריכות החמות בחמת גדר, לבצע ספורט אתגרי בכנרת, או ליהנות משיט בקיאקים בנהר הירדן.

ההיצע המגוון של הטיולים באופניים, ג'יפים, או רינג'רים מאפשר להכיר נקודות גיאוגרפיות מסקרנות וגם להגיע שוב למיקומים שבני הזוג ביקרו בעבר, אך הם מעוניינים לבקר בהם שוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט