WoodStone – צימרים בחד נס

איך להעסיק את הילדים במהלך חופשה שנתית בצימר?

איך להעסיק את הילדים במהלך חופשה שנתית בצימר?

חופשה שנתית בצימר יכולה להיות הזדמנות נהדרת ללמידה ולהתנסויות חדשות של הילדים

הזמנת חופשה שנתית בצימר ביחד עם הילדים, עשויה להפוך לזמן איכות אמיתי, במידה שתתכוננו אליה כראוי. מציאת תעסוקה לקטנטנים היא חלק בלתי נפרד מכל התארגנות לחופשה משפחתית. ממש כפי שאתם נוהגים לארוז חולצות ומכנסיים במזוודה, מומלץ כי גם משחקים ואביזרים שונים המיועדים לילדים – ייכנסו לתוכה, זאת אם אתם מעוניינים להרגיש שאתם באמת נחים.

הזמנתם חופשה שנתית בצימר עם הילדים? כך תעסיקו אותם

עבור הורים לילדים צעירים, יציאה לנופש עלולה להפוך לאתגר גדול עוד יותר משהייה עם הילדים בבית, אם לא נערכים לכך כמו שצריך. רכישת אביזרים וערכות של יצירות לילדים היא חלק בלתי נפרד מכל חופשה, כל הורה יודע, אך העיסוק הממשי בפריטים הללו, יתרחש רק אם תדעו כיצד "לשווק" לילדים עד כמה זה יכול להיות כיף בשבילם.

 

היו המדריכים של ילדיכם – אבל אל תשכחו לנוח

ילדים זקוקים להכוונה, בכל מקום, במיוחד הצעירים שבהם. כדאי לקנות מראש חומרי יצירה שונים כמו טושים, מדבקות ודפים צבעוניים, אך ניתן להתפנק במיוחד לכבוד הנופש ולרכוש עבורם ערכות יצירה מוכנות. הרעיון של תהליך המוביל לתוצר מסוים, עשוי לקסום לקטנטנים והוא גם יגרום להם לחוש גאווה, כאשר ה"פרויקט" יסתיים.

תוכלו להנחות אותם בתחילת הדרך, עם פתיחת הערכה, אבל אז מוטב שתניחו להם להתמודד לבדם. היו זמינים עבורם אך שחררו אותם ונסו ליהנות מהזמן החופשי הזה – ולהתפנק באיזה קפה או בירה קרה, במרפסת שבצימר. אם בין הילדים ישנו גם ילד אחד בוגר יחסית, בגיל עשר ומעלה נאמר, תוכלו אפילו לתת לו להיות אחראי בעצמו על התנהלות הפעילות כולה, מה שיאפשר לכם ממש ללכת לישון לחצי שעה לפחות – זמן נצח במושגים של הורים עייפים.

 

הטבע הוא המקום המושלם ללמוד ממנו דברים חדשים

הזמנת צימר השוכן בלב הטבע, היא מתנה אמיתית שתוכלו להעניק לילדיכם, בפרט אם אתם מתגוררים בעיר גדולה. עבור ילדים, הטבע הוא מגרש משחקים אחד גדול. אפשר ללמוד כל כך הרבה מהעצים, מהצמחים ומבעלי החיים המסתובבים חופשי – ואתם יכולים להיות המתווכים של ילדיכם לחוויה נהדרת.

תוכלו להיעזר בטכנולוגיה ולמצוא בגוגל שבסלולרי את כל הפרטים על ציפור מסוימת שתפגשו, או פרח מעניין וריחני שתמצאו. השילוב בין הטבעי לחדשני, יחבר טוב יותר את הילדים למתרחש סביבם והם יתרגשו ויתלהבו ללמוד דברים חדשים.

 

אפשרו לילדים לשחק עצמאית וליהנות

לכל הורה פוקעת לפעמים הסבלנות ובנופשים עם ילדים, נדמה כי אתם בעצמכם אמורים להיות "צוות הווי ובידור" של החופשה. דברו עם הילדים בתחילת כל יום והכריזו על לוח זמנים של הפעילויות בנופש, שכדאי שיכלול גם זמן משחק חופשי לילדים, ללא כל הוראות או הנחיות וגם בלי עבודות יצירה. הניחו להם למצוא את הדרך שלהם להפיג תחושות של שעמום. זכרו שהנופש נועד גם בשבילכם וכי ה"ביחד" המשפחתי יכול להמתין מעט, לפחות עד אחרי שנת הצהריים של אמא ואבא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט