WoodStone – צימרים בחד נס

איך להפתיע במתנה מקורית את בן הזוג?

איך להפתיע במתנה מקורית את בן הזוג?

איך להפתיע במתנה מקורית את בן הזוג?

כבר הפכת אותו לנהג מירוצים ליום אחד, עשיתם צניחה חופשית, וכבר לא נותרו לך אצבעות כדי לספור כמה פעמים הייתם לאחרונה בספא או במסעדה. אז איך תתעלי על עצמך במקוריות גם השנה? איך תוכלי להפתיע במתנה מקורית ומשמחת את בן הזוג?

הסוד הוא במתנות מושקעות וחכמות, שבן הזוג לא יודע שהוא צריך לצפות להן. מתנות אלו מגיעות בדרך כלל מעולמות הנופש או ה"עשה זאת בעצמך", שבו משלבים בין מוצרים קיימים לשדרוג שלהם, כמו חריטה על מנורת ירח לדוגמה, שהפכה למתנה פופולרית ורומנטית מאוד בשנים האחרונות. אופציה נוספת היא להכין אלבום פיזי, מלא בתמונות, ברכות, כיתובים משעשעים, בדיחות פרטיות, קישוטים וכל מה שעולך לראש. האופציה המושלמת מכולן היא כמובן לשלב את הכל בחופשה רומנטית שבה לוקחים חלק גם החוויה, גם המוצר בעטיפת המתנה וגם האטרקציה, אם תבחרי לשלב אותה.

איך להפתיע במתנה של חופשה זוגית בצימר?

מומלץ לבחור במקום שמשקף הרבה פרטיות ורומנטיקה. איך מזהים? הביטו על התמונות ונסו לזהות ערכים או עיצובים ש"מתכתבים" עם זוגיות ואהבה: ג'קוזי שהאווירה והאבזור סביבו מושקעים מאוד, פינות ישיבה זוגיות בתוך הצימר ובגן החיצוני, אווירה כללית שמאופיינת בנוף, צמחייה עשירה ופינוקים קטנים כמו מגבות אישיות, פירות ובקבוק יין.

טיפ נוסף לבחירת המקום המפתיע ביותר הוא האזור הגיאוגרפי שבו ממוקם הצימר. ככל שהמקום סמוך יותר לאטרקציות ואפשרויות בילוי בסביבה, כך הוא יהפוך את ההפתעה כולה למרגשת וייחודית בהרבה. אחרי שבן הזוג מתוודע לחופשה במקום, הוא כמובן יתהה מה תוכלו לעשות בסביבה ולכן תהיי מצוידת מראש במענה מתאים ומגוון לכל העדפה ספונטנית שתהיה לכם.

איך יוצרים הפתעה בהמשכים?

כל הפתעה טובה ומושקעת זקוקה ל"בילד אפ" (הבנייה מקדימה). כך תוכלו לתת לבני הזוג רמז, ברכה או הזמנה להשתתפות עצמית ולאפשר להם לצפות לרעיון שלכם ולהסתקרן ממנו. מעבר לכך, זה יעזור לכם לקבל את מלוא שיתוף הפעולה מבני הזוג אם ביקשתם מהם לקחת חופש ללא סיבה, או לבטל תוכניות שהיו להם.

את ההזמנה תוכלו ליצור במספר דרכים: להדביק שלט בבית במקום בולט, לשלוח ווצאפ לנייד שלהם ואפילו ליצור סרטון קטן שלכם, במקום שבו אתם מחכים להם.

אם תכננתם מתנת יום הולדת בהמשכים שבנויה על גבי משימות, רצוי שהמתנה הסופית תהיה גדולה ושווה במיוחד, כמו צימר עם בריכה. תוכלו לצרף חברים שילוו את בן הזוג לאורך הדרך ויעזרו לו לעבור את המשימות. אפשר גם לחסוך בהטמנה פיזית של משימות ורמזים על ידי תקשורת רצופה בווצאפ: הוא שולח תמונה שמתעדת את המשימה ובתמונה מקבל את הנקודה הבאה, או המשימה לביצוע.

השקעה יוצרת מקוריות

מלאי של רעיונות מקוריים ומדליקים למתנה עומדים לרשותך וכשזקוקים להשקעה מיוחדת, השמיים הם הגבול. באמצעות מעט יוזמה ויצירתיות ניתן למצוא את הדרך היפה והזכירה ביותר להקדיש לבן זוגך מתנה, לפנק בחופשה טובה, ליצור משחק או חוויה בהמשכים ולעטוף אותו באהבה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט