WoodStone – צימרים בחד נס

איך תפתיע אותה לכבוד יום האהבה?

איך תפתיע אותה לכבוד יום האהבה?

הפתעה לכבוד יום האהבה

לכבוד יום האהבה. נשארת בלי רעיון לוולנטיין? איזה מזל שבאתם. הכנו כמה רעיונות מרגשים, מדליקים, מקוריים ומעניינים לכל מי שמחפש לבלות וגם לשמור על הגחלת בשנה הלא פשוטה שעוברת עלינו.

מתנות לכבוד יום האהבה: איך כבר אפשר להפתיע?

שוב יום האהבה בפתח ושוב אתה מחפש מתנה שתרגש אותה ותאפשר לכם לשלב קצת חגיגות מיוחדות עם היום הסמלי הזה. כמובן שאפשר להסתפק בזר פרחים מרשים בוולנטיין או דובי ליום האהבה העברי, אבל אם באמת תרצה לצאת מהקופסה השנה ולבלות איתה במקום מיוחד – הרי לכם כמה אפשרויות ממש מדליקות לעשות זאת.

סדנת ציורי גרפיטי

הנה רעיון לנפש האמנים שבכם, או לוונדליסטים הפרועים החבויים שאתם, תלוי איך מסתכלים על זה. בכל אופן, סדנת הגרפיטי היא מקום מקסים שבו תוכלו לצייר בגרפיטי, להתוודע לאמנות הרחוב הבועטת ולהתנסות בעצמכם על קנבסים גדולים לעבודות הגרפיטי בהנחיית אמנים שונים. מדובר בפעילות חווייתית ושוברת שגרה שאפשר להזמין בעיקר באזור תל אביב, אם כי ייתכן שיהיו סנדאות פתוחות גם באזור ירושלים.

סיור חיפאי במושבה הגרמנית

המושבה הגרמנית היא מקום שהתקיימו בו מספר סיפורי אהבה מעניינים ויוצאי דופן. אם יש לכם נפש הרפתקנית, רומנטית ושוחרת היסטוריה וקלאסיקה, זהו המקום ששווה לכם להגיע אליו ולהירשם לאחד הסיורים בנושא מאת מדריכי הטיולים המקומיים. קיימים מורי דרך וותיקים שמבצעים סיור ייעודי לסיפורי האהבה של המושבה הגרמנית והם מתאימים מאוד ליום האהבה, אבל גם לכל תאריך אחר בשנה.

סדנת צילומי זוגיות

אתם מכירים אותה מהנישואין, טרום החתונה ואפילו ההריון, אבל מי קבע שצילומי זוגיות חייבים להתבסס רק על מאורע חיים ממש מיוחד? סדנת הזוגיות היא מקום שבו אפשר לתת ביטוי לכם ולעצמכם, לחגוג אהבה על רקע התפאורה או הקונספט שאתם בוחרים ועל הדרך גם ליצור לעצמכם אחלה בוק ספונטני, טבעי, אלגנטי ויפהפה שיעזור לכם לבחור את כל התמונות הפוטוגניות לרשת ולשידה על יד המיטה.

סיור טעימות במבשלת בירה

בירה משמחת לבב אנוש לא פחות מיין, אבל ייתכן שמסתדרת טוב ממנו עם הבשר או הקדירה שתכננתם לסעוד במקביל. כיום רוב מבשלות הבירה בישראל מציעות סיורים מודרכים, בהם אפשר להיחשף לדרך הכנת הבירה המיוחדת, הסיפור האישי של המבשלה וכמובן לא לצאת מכאן בלי טעימות טובות. חלק מהמבשלות מציעות גם רכישה של בירות הביתה, כך שתוכלו לפנות לטייק אוואי במסעדה הקרובה ולשלב שתי הנאות באותה הפעימה.

סדנת קוקטיילים לכבוד יום האהבה

הנה דרך לא שגרתית לחגוג אהבה. מדובר בסדנה תוססת, מקפיצה, חווייתית וכמובן טעימה בראש טוב. את הסדנה הזו שווה לעבור עם מספר זוגות חברים כדי למקסם את הבילוי וההנאה. במסגרת הסדנה תוכלו להתוודע לטכניקות הכנת המשקאות השונים, להתנסות בהם באופן מודרך וכמובן לטעום, להצטלם, לצחוק ולשקשק כוסות בחדווה. אין ספק שאת החוויה הזו תזכרו לעוד המון זמן.

 

את הסדנאות, הסיורים תוכלו לקנח בסופש נעים ורגוע בצימר לפני החזרה לשגרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט