WoodStone – צימרים בחד נס

בחירת צימר בטיחותי לשהייה עם ילדים קטנים

בחירת צימר בטיחותי לשהייה עם ילדים קטנים

אם אתם הורים לילדים קטנים, אשר רוצים לצאת לחופשה משפחתית, בחירת צימר ידידותי ובטיחותי לשהייה עם ילדים יכולה להפחית לכם המון מתחים כך שהחופשה תהיה חלומית.

רגע לפני שאתם מזמינים צימר כזה או אחר חשוב לדעת בדיוק על אילו דברים לשים דגש, וזו בדיוק הסיבה שערכנו לכם רשימה של אמצעי הזהירות החשובים.

קודם כל – התריעו בפני הצימר שמדובר בחופשה עם ילדים קטנים

בעלי הצימר צריכים לעשות עבורכם הכנה בטיחותית, לכן כאשר אתם מזמינים את הצימר לחופשה משפחתית פשוט שאלו אם המקום כולל ציוד להגנה על ילדים קטנים.

ישנן פעולות שונות ומגוונות שבעלי המקום יכולים לעשות כדי להפוך את המקום ליותר ידידותי ובטיחותי עבורכם ועבור הילדים הקטנים שלכם.

דברים שחשוב לבדוק

כאשר אתם יוצאים לצימר עם ילדים, בדקו את הדברים הבאים:

הגנה מפני אש – צימר הוא מבנה מעץ וכתוצאה מכך, הרבה פחות עמיד במידה של התלקחות או שריפה. לכן בדקו אם בצימר מותקנת מערכת גילוי אש ועשן מתקדמת כמו למשל גלאי עשן פוטואלקטרי. גלאי זה מופעל על ידי חיישן שמזהה את קיומו של עשן ומתריע על האפשרות של שריפה.

מרפסת וקומת גלריה – במידה וישנם חדרים עם מרפסת או קומת גלריה, מה שקורה בלא מעט צימרים, עליכם לבקש חדרים יותר ידידותיים לילדים, שכן לא מומלץ לשהות בצימרים הכוללים מדרגות, כך תצטרכו כל הזמן להשיח על הילדים במקום לנוח. כמו כן אם יש מרפסות חשוב לבדוק שיש מעקות ושהמתחם מתוכנן בצורה בטיחותית.

בריכה בחוץ – גם בריכה בחוץ היא מקור ללא מעט סכנות, ולא אחת שומעים סיפורים על ילדים קטנים שטבעו בבריכה בצימר. נכון שמקור מים נגיש יכול להיות מאוד אטרקטיבי במהלך חופשה עם ילדים, אך תמיד עדיף להיות זהירים מאשר להצטער על כך אחר כך. במידה ויש לכם פעוטות קטנים שלא יודעים לשחות, כדאי לבחור במתחם ללא בריכה, או להשגיח על הילדים סביב השעון.

בדקו את בטיחות העריסה – אם יש עריסה ניידת בחדר, בדקו שהיא בטוחה וממוקמת במקום בטוח, הרחק מחלונות, וילונות או מתלים שהפעוטות הסקרנים יכולים למשוך. מעבר לכך, סידורי השינה לילדים גם צריכים להיות כמה שיותר בטוחים ומותאמים לגילם.

לסיכום, חופשה עם ילדים בצימר יכולה מאוד להיות מהנה, כל עוד דואגים לסידורי הבטיחות המתאימים. ככל שתהיו יותר בטוחים שהצימר ידידותי ובטיחותי לילדים, כך תוכלו להרשות לעצמכם ליהנות יותר במהלך החופשה שלכם.

 

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט