WoodStone – צימרים בחד נס

בחירת צימר – מה חשוב לדעת

בחירת צימר – מה חשוב לדעת

כל מי שאי פעם תכנן חופשה בצימר ישראלי נחמד התחיל באותה הנקודה: גוגל. הדרך המהירה והקלה למצוא את היעד הבא שלכם לנפוש בו. אז פתחתם גוגל, הקלדתם ׳צימר בצפון׳ והתחלתם בחיפושים. עד כאן- החלק הקל. מרגע זה, כדי להבטיח לעצמכם חופשה מהנה וטובה, בלי הפתעות לא רצויות או אכזבות שלא תכננתם, צריך לשים לב לכמה וכמה פרמטרים לפני שעושים בוקינג ומתחילים לארוז. ריכזנו לכם את הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק לפני שמזמינים צימר, תהנו!

א. מיקום- המיקום הפופולרי ביותר לצימרים בארצינו היפה הוא בצפון. משהו בצימרים ובאווירה של צפון הארץ הוא בלתי נפרד. אבל כמו שהצפון שקט, רגוע ושלו, הוא יכול להיות גם….. משעמם. לכן, שימו לב שאתם מבצעים חיפוש של אטרקציות באיזור הצימר שלכם, לפחות בקרבה של פחות משעה. חבל לבזבז את הזמן היקר של החופשה שלכם בנסיעות וחיפושים. אותו הגוגל שעזר לכם למצוא את הצימר יכול לעזור לכם למצוא את הדברים המעניינים שברדיוס שלו- ים, מעיינות, פארקים, אטרקציות, מסעדות, קניונים. כל דבר שיעשה לכם כיף בזמן השהות שלכם.

ב. מה כולל הצימר? זו שאלה שצריכה להישאל ועדיף מראש. יש ארוחת בוקר? יש מקרר? מטבח? גז? תנור? אפשר לרכוש מוצרים בסביבת הצימר? ארוחות בעלות נוספת? אפשר לבשל במטבח? אפשר לאחסן מצרכים במקרר? אלו דברים קריטיים כדי שלא תמצאו את עצמכם תקועים רעבים בבקתה נחמדה אך ללא תשתית של מטבח לבשל בו.

ג. ניקיון- כמו בכל בית אירוח שיוצא לכם להיות בו, גם בצימרים אנחנו ממליצים לבדוק בקפידה את נושא הניקיון. המון זוגות עוברים בחדרים האלו, אנשים מכל הסוגים ועל כל קשת סטנדרטי הניקיון והאסתטיקה. כדי להבטיח לעצמכם שקט נפשי ושינה טובה בלילה, קראו המלצות על המקום מאנשים שהיו בו, הציצו בביקורות, בדקו איך דרגו את רמת הסדר והניקיון של הצימר. כשאתם מגיעים לצימר, רגע לפני שאתם קופצים על המיטה ומבלגנים את המצעים- תנו מבט לראות שהכל נקי. והכי חשוב, דבר שלא הרבה יודעים- לכו לבדוק את המגבות! המגבות הלבנות האלו ייבשו לא רק את הגוף שלכם והן יכולות להיות מקור פורה לרשלנות אסתטית אם הן לא נקיות. קחו את המגבות, נערו אותן, הריחו אותן- זה שווה את זה.

ד. בעלי הצימר- סעיף אחרון וחביב, בדקו שגם בעלי הצימר שלכם חביבים. הבעלים של הצימר יכולים להפוך לכם את השהות למדהימה ביותר או נוראית מאוד. בעלים חביבים וחמים יהיו קשובים לצרכים שלכם, יענו על השאלות שלכם בסבלנות ויכווינו אתכם. בסופו של דבר, הם מכירים את הצימר ואת האיזור הכי טוב שיש ויכולים לסייע לכם בכל הצרכים שלכם בתוך ומחוץ לצימר. שמרו איתם על קשר נעים ומכבד ואל תשכחו להודות להם!

חופשה מהנה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט