WoodStone – צימרים בחד נס

האווירה המיוחדת שמשרה הצימר בנופש זוגי

האווירה המיוחדת שמשרה הצימר בנופש זוגי

אחרי תקופה של לחץ ועומס בעבודה כל זוג רוצה למלא את המשברים מחדש בנופש מיוחד וקסום. בישראל, יש מגוון רחב של מקומות בילוי ולינה, ביניהם: בתי מלון, מלוניות, אכסניות וצימרים מפנקים. לכל מקום אירוח יש את המאפיינים הייחודיים שלו. בתי המלון מעניקים חוויה המונית, כאשר משפחות שלמות מתרכזות במקום לאורך השבוע כולו עם ילדים בכל הגילאים. האכסניות והמלוניות מתאימות למי שנמצא רוב היום מחוץ למקום הלינה, ושב רק כדי ללון את שנת הלילה. הצימרים, לעומתם, מעניקים חוויה זוגית רומנטית ואישית, שמתאימה למי שמחפש לעזוב את המולת העיר ולבלות זמן איכות עם בן הזוג.

איך בנויים צימרים?

בעבר, צימר היה יחידה קטנה נפרדת לצד מקום מגורים של משפחה באזורים כפריים בישראל. כיום, התחום התפתח מאד, וניתן למצוא בקתות מפוארות המעוצבות בצורה יוקרתית וכוללות: ג'קוזי אישי מפנק, בריכות, גינות רחבות ידיים, מיטות שיזוף ונוף עוצר נשימה. הצימרים מופעל על ידי משפחות המעניקות יחס אישי לכל מבקר. האירוח במקום כולל בתוכו גם ארוחת בוקר כפרית טבעית, שמשרה את האווירה השקטה והניחוחה של המקום שבו ממוקם הצימר. 

כמה עולה להזמין נופש בצימר בישראל?

כאשר משווים את מחירי החדרים בבתי המלון למחירי הצימר זוכים להפתעה נהדרת. המחירים של החדר הצפוף בבית המלון יהיו בדרך כלל גבוהים משמעותית ממחירי הסוויטות המרווחות האישיות שמציעים בעלי הצימרים. כיום, אפשר לבחור גם בסוויטות יוקרתיות במיוחד הכוללות: מערכת סאונד וקולנוע ביתי, גן עם ריהוט מפנק, מנגל לצלייה אישית של הארוחות במהלך הבילוי ופינות אוכל תחת כיפת השמיים. יתרון נוסף שיש לצימרים הוא היכולת לצאת במהלך היום לאטרקציות השונות בישוב שבו הם ממוקמים וביישובי הסביבה.

לא משתעממים לרגע עם טיולי סוסים ומגוון רחב של אטרקציות

הימים המפנקים בצימר יכולים להיות מתובלים במגוון סוגי בילוי. חלק מהישובים מציעים: טיולי סוסים, טיולי ג'יפים ובאגי, מסעדות, טיולים מאורגנים במסלולים המותאמים לזוג או למשפחה, קיאקים וביקורים באתרים ארכיאולוגיים. הטבע עוצר הנשימה בישראל, נפרש לפנינו כאשר עוזבים את העיר, ומתחילים לנסוע לצפון הארץ או לדרומה. האווירה המיוחדת מאפשרת להתחבר לטבע וזה לזה בחופשה המזכירה בילוי קסום מעבר לים. כמעט ליד כל צימר תוכלו למצוא קבוצות מאורגנות של טיולים למיטבי לכת או טיולים קלילים המותאמים גם לזוגות מבוגרים שמעדיפים לנסוע לכל יעד ברכב. 

לסיכום, אם את מעוניינים לצאת לחופשה זוגית רומנטית, ולשלב בה מגוון רחב של אטרקציות, טיולים ובילויים הצימר יהיה מקום הלינה המומלץ ביותר עבורכם. תוכלו לצאת לאורך היום לאכול במסעדות בסביבה או להתפנק בארוחה שהכנתם בעצמכם במטבחון האישי במקום. ניתן לבלות בצימר בכל חודשי השנה. בקיץ, מרחבי החוץ משדרגים את החופשה בזמן איכות באוויר הכפרי הצלול, ובחורף ג'קוזי חמים ומפנק הופך את החופשה החורפית להנאה צרופה.  

כתיבת תגובה

סגירת תפריט