WoodStone – צימרים בחד נס

חופשה חלומית בגולן

חופשה חלומית בגולן

חופשה חלומית

אחרי מגפת הקורונה יש רצון אדיר לצאת מהבית, להזמין חופשה חלומית וליהנות מיופיו של הטבע באביב. ההיצע של הצימרים בגולן הוא עצום אך יש בתי אבן ייחודיים אשר בולטים ביופיים ולכן ישראלים רבים מעוניינים להזמין בהם מקומות לינה. אחד הדברים שמדרבנים את הנופשים להגיע אליו הוא הנוף המרהיב אשר נשקף מהצימר, כשרואים למרגלותיו את חופי הכנרת ואת כל הסביבה הקרובה לאגם שהיא מרהיבה ביופייה. הצימר היוצא דופן נבנה מאבנים רגילות בשילוב של אבני בזלת שנמצאו בגולן והוא כולל קשתות מיוחדות שמעניקות לצימרים צביון מיוחד.

המיקום הנפלא בישוב חד נס בדרום רמת הגולן מאפשר לטיילים הישראלים לצאת לטיולים בכנרת, בגולן ובגליל. כך הם אורזים להם תיק עם בגדי ים, מגבות, קרם שיזוף  וכלי רחצה כמו סבון, ספיד סטיק ומסרק לשיער ויוצאים לרבוץ באחד מחופי הכנרת. אפשר להשתזף, לשחק עם חברים, לבצע מסלול שייט באחת הספינות, לרכב על בננה ענקית עם חברים, או ליהנות מספורט אתגרי מרתק.

חופשה חלומית בצימר

כאשר חוזרים לצימר היפהפה, אפשר להיכנס לג'קוזי המפנק כדי לטפל בשרירים שהתכווצו בפעילות הספורטיבית בחוף, להתפנק על הערסל, לנוח או לישון על המיטה הרחבה ולצבור כוחות להמשך הטיולים בחופשה זו.

אפשרות נוספת היא להזמין מראש עיסוי איכותי שיתבצע בתוך הבקתה, על ידי מעסה מעולה ומקצועי אשר מבצע עיסוי לכל השרירים בגוף.

במטבחון המאובזר אפשר להכין ארוחה טעימה, להזמין אוכל, ליהנות מהכנת בשר על האש בפינת המנגל, או לקפוץ לאחת המסעדות המעולות שקיימות בסביבה הקרובה.

מפגש משפחתי או חברתי

הימצאותם של ארבע סוויטות מקסימות במתחם זה מאפשרות למשפחה המורחבת להזמין את כל הצימרים עבור ארבע משפחות וכך ליהנות מגיבוש משפחתי של המבוגרים ושל הילדים לשמחתם של כולם. כך נהנים מזמן איכות הן בצימרים והן בטיולים המשותפים.

בדרך זו אפשר להתארגן גם ארבע משפחות או זוגות של חברים שנהנים לבלות יחד, לחופשה מרוכזת כדי לקחת פסק זמן מהשגרה השוחקת וליהנות מכל דקה בקרבת הטבע.

החדרים במתחם הצימרים

המארחים הקדישו זמן חשיבה רב לתכנון הסוויטות ואכן מדובר בצימרים שהם גדולים מאד, כל אחד מהם מעוצב בטוב טעם וכולל מיטת קינג סייז ענקית עם כילה, וילונות ושטיחים אותנטיים, ריהוט מקסים, מרפסת מקורה, ג'קוזי מעולה, מדשאה גדולה וגינה מטופחת עם שפע של פרחים מלבלבים, עצים וצמחייה צבעונית.

הקולינריה במתחם הצימרים

כאשר נמצאים בחופשה מעניקים חשיבות רבה לקולינריה בטיב מעולה שהיא חלק מהתענוג בחופשה. המארחים דואגים גם לצד הזה של החופשה ומציעים לאורחים ארוחת בוקר יוצאת דופן בטעמיה, אשר כוללת שפע של מטעמים והיצע נרחב של גבינות, ירקות טריים וכל הטוב של הטבע.

גם בעת הגעת האורחים אל הצימרים, ממתינה להם בחדר המרווח סלסלה מפנקת ובה פירות, שוקולדים ובקבוק יין משובח כדי להרגיש שהחופשה התחילה !

כתיבת תגובה

סגירת תפריט