WoodStone – צימרים בחד נס

צימר לטו באב להפתיע את האהובים עלינו מכול

צימר לטו באב להפתיע את האהובים עלינו מכול

ט"ו באב הוא מועד נהדר לקחת את בן או בת הזוג לצימר מפנק, להתנתק מכול הרעש וההמולה ולהתמסר אל ה'כאן ועכשיו'. ובואו גם נאמר בינינו לבין עצמנו שיום שכזה המתמקד באהבה וזוגיות, הוא גם תירוץ נהדר לעצמנו לקחת סוף סוף את החופש שכה רצינו!

אנו בוודסטון שמחים להציע לכם מגוון רחב של צימרים מפנקים לט"ו באב המבטיחים לכם חוויה זוגית אינטימית מהנה, כפרית ומרגשת במיוחד. יחד עם הנוף הקסום המשקיף את עבר הכנרת והאווירה של צפון הארץ שאין שנייה לה, תוכלו לחדש את מצבורי האנרגיה, להיטען מחדש ולהזכיר לעצמכם את הסיבות שהביאו אתכם להתאהב בפעם הראשונה.

בשביל האינטימיות

כמה פעמים אתם מוצאים את עצמכם נשאבים אל תוך השגרה המסחררת? עבודה, לימודים, מטלות שונות, וכל שכן כאשר אתם זוג עם ילדים. לעתים אנחנו שוכחים להקדיש זמן לזוגיות, ולכל היותר צופים בטלוויזיה בסדרה אהובה בסוף יום. זהו הזמן שלכם להתנתק, להשקיט את רעשי הרקע וליהנות מזמן שהוא כולו שלכם.

בשביל זמן האיכות

שלא תטעו, אנחנו בטוחים שגם מגש של פיצה אל מול סדרת טלוויזיה אהובה זהו זמן איכות לכל דבר ועניין. אולם מתי בפעם האחרונה ישבתם לדבר? חוויתם ביחד חוויות שוברות שגרה? גם ישיבה בחצר הצימר עם מטעמים שונים, וגם בילוי וגיחות טיול אל עבר יעדים שונים בצפון הארץ, יוצרים לכם זמן איכות שהוא כולו שלכם.

שינוי אווירה

ט"ו באב מביא עמו אווירה נפלאה של אהבה וזוגיות, אך מה טוב יהיה אם נמצא את הדרך להעצים את התחושות וליהנות משינוי סביבה מרענן. אנו מבטיחים לכם שבביקורכם בבקתות של וודסטון, תמצאו חדרים מאובזרים היטב, עם נוף פסטורלי ואווירה כפרית שייתכן ותגרום לכם אפילו לא לצאת מהמיטה. אנחנו רק מזהירים ליתר ביטחון.

אווירה רומנטית

עד כמה שהדירה שלכם וודאי מעוצבת היטב, ועד כמה שישנן שפע של מסעדות המביאות עמן אווירה רומנטית, הרי שישנו דבר מה שובה לב באווירה של צפון הארץ. תוכלו גם לפלפל אותה עם שלל הפתעות שיוזמנו אל הצימר כגון סידור בלונים בחדר או מארז מתנה לט"ו באב שימתין על המיטה עם שלל דברי מתיקה משובחים, יין טוב והפתעות נוספות כגון פיצ'פקס קטנים.

הימים הראשונים של הקשר

כולנו זוכרים כיצד הקשר הרומנטי התחיל עם אינספור הסתמסויות אל תוך הלילה, שיחות ממושכות ורצון אמיתי פשוט להכיר כמה שיותר. עתה כשרעשי הרקע מושקטים, וזהו היום שהוא כולו שלכם, תוכלו לשוב אל אותן השיחות, להתעדכן, לדבר ולהכיר מחדש. בוודסטון אנו מאמינים שכל בקתה ובקתה תאפשר לכם להתאהב מחדש, להיזכר מה הביא אתכם, כמעט מבלי ששמתם לב, להיות עם בני ובנות הזוג שלכם לאורך שנים רבות, ונאמר אמן למען שנים רבות קדימה.

בכל שאלה ובירורים, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו טלפונית או להשאיר לנו פניה באתר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט