WoodStone – צימרים בחד נס

איך תפתיעי אותו לכבוד יום ההולדת?

איך תפתיעי אותו לכבוד יום ההולדת?

הפתעה לכבוד יום ההולדת

הגבר של חייך עומד לחגוג את יום ההולדת שלנו ואת ממשיכה לשבור את הראש בנוגע למתנה? לא עוד! הנה כמה רעיונות מתוקים, רומנטיים, מרגשים ויוצאים מהקופסה שיוכלו לפתור את הבעיה.

הצילו, מה לקנות לו כשמגיע יום ההולדת?

יום הולדת הוא יום של שמחה, אושר וחגיגות. אבל היכן מוצאים מתנות ליום הולדת שבן הזוג שלך יאהב במיוחד? נתחיל קודם כל בבירור הצרכים – אולי יש משהו שהוא רוצה ורמז לגביו? אולי זה משהו שאת יודעת שהוא תמיד חלם להתנסות בו, כמו צניחה חופשית או גלישת רוח? אולי זה אפילו משהו שידוע לחברים או בני המשפחה? אם עדיין לא נמצא הפתרון המושלם, אולי הרעיונות הבאים יעזרו:

סדנת שף רומנטית

אולי זו האומה הפודית שאנחנו, אולי הסגר שהרחיק מאיתנו את המסעדות ואולי פשוט עניין של טרנד שגובש באופן טבעי. כך או כך, סדנאות וארוחות השף הפרטיות הפכו לנפוצות, איכותיות, טעימות וגם אטרקטיביות מאוד לאור התקופה. תוכלו להזמין את הארוחה או סדנת הבישול אליכם הביתה וליהנות מערב מפנק לך ולו, על יין טוב וארוחה טעימה ומשובחת.

פיקניק בטבע

הנה עוד טרנד ימי הולדת ששווה מאוד להכיר: יוצרים קשר עם בית עסק שמכין מארזי פיקניק מפנקים, בוחרים את סוג המארז ואת המאכלים האפשריים מתוך התפריט, אוספים את ההזמנה ויוצאים לחגוג במרחב הפתוח מול הנוף ובאוויר צלול. מדובר בדרך צנועה אך מדליקה מאוד לחגוג, ליהנות מהזמן האישי יחד וגם להתענג על אוכל טוב. כי איך אומרים – הדרך ללב תמיד עוברת קודם כל בקיבה.

חדר בריחה

הקורונה לא מקלה על שוק המתנות, אך עם מעט יצירתיות ורצון טוב אפשר להתגבר עליה. ומה עושים כשחדרי הבריחה סגורים? מכניסים אותם הביתה כמובן! חשבו על חידות, פיצוחים, צפנים ואלמנטים מוחבאים שבני הזוג יצטרכו למצוא עד שיצליחו לצאת מהחדר או לפתור את התעלומה הקיימת בו. משחק באורך מלא ייקח כשעה שלמה ותוכלו לשלב איתו הפתעות נוספות כמו מתנה אישית, תכשיט יפה, ברכה ועוד.

מתנות מפנקות ומשוכללות

עולם הגאדג'טים נקשר בעיקר למתנות לגברים והסיבה לכך פשוטה. גברים מעריכים טכנולוגיה, חדשנות וצעצועים אלקטרוניים ולכן ישמחו מאוד לקבל אותם. זה לא שנשים לא מעריכות טכנולוגיה טובה, אבל סביר להניח שרובן היו מעדיפות מתנה אחרת לחלוטין ביום ההולדת. אם הגבר שלך ישמח למוצר שכזה, אפשר לצייד אותו במשחק חדש לקונסולה, סמארטפון, שעון או כל רעיון אחר שעולה לך לראש.

מארז רומנטי מושלם כשמגיע יום ההולדת

אם מתחשק לך לצאת מהבנאליות ולהיות יצירתית יותר, תוכלי להשתמש בקופסה או תיבה גדולה ולהכניס אליה תמונות שלכם בהדפסה על מוצרים, ברכות, שוקולדים, אלבום תמונות, מתנות קטנות שעושות נעים כמו חולצה חדשה, בושם או קרם גילוח מפנק. את הקופסה כדאי לקשט ולהניח במקום בולט במיוחד אם היא תופיע במרכז המיטה בעת החופשה שלכם בצימר המושלם שלכם. ההפתעה תהיה מקסימלית. מזל טוב!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט