WoodStone – צימרים בחד נס

יוצאים לחופשה בתקופה מלחיצה – במה לבחור?

יוצאים לחופשה בתקופה מלחיצה – במה לבחור?

החלטתם שאתם יוצאים לחופשה אך במה לבחור

 

אין כמו להחליט שאתם יוצאים לחופשה. במיוחד בתקופה המלחיצה הנוכחית בה כולנו משתוקקים לפסק זמן מהשגרה. להחליף אווירה מול תפאורה, ליהנות ממגוון אטרקציות, להירגע ולהתענג. רבים מתלבטים איך תראה החופשה הבאה שלהם ומה להזמין. יש המון אופציות נהדרות  לנופש זוגי או משפחתי, אבל קיימים הבדלים בין האופציות וחשוב להכיר ולבחון בהתאם לשיקולים האישיים שלכם לפני שבצעתם הזמנה.

 

הלוקיישן קובע

שאלו את עצמכם כשאתם יוצאים לחופשה מה מתחשק לכם לראות מול העיניים האם טבע פראי, נוף של הרים או ימה צלולה או את חופי הרחצה של הים התיכון? לכל אחד מאתנו מתחשק משהו שונה ובטיימינג אחר. לפעמים אנחנו זקוקים לבריחה צפונה ולפעמים אנחנו דווקא מחפשים את המרכז, לב העניינים ואת הווי העיר הסואנת. בתקופה זו, למשל, נסיעה צפונה תאפשר התרחקות מהלחות ומהצפיפות ותאפשר מרחב לנשום אוויר נקי, להתרענן ולהנות מהירוק בעיניים. חשבו מה יותר מתאים לכם כרגע? צימר מבודד במקסימום פרטיות או דירת נופש להשכרה לטווח ארוך שיש בה פרטיות אבל היא עדיין יכולה לנשוק לשכנים לחופשה.

 

עניין של קונספט

אין ספק שלקונספט יש השפעה רבה על אופי החופשה ויש מי שלפעמים כמהים לחופשה בקונספט כפרי – להתחבר לטבע, לחקור את השבילים והמסלולים, לצד האגמים, הנחלים, היערות ולעיתים הקונספט של חופשה עירונית הוא המנצח מבין השניים. יש שרוצים קצת מהשניים. החשוב הוא להבין מה הכי מדוייק בחופשה הנוכחית בהתאם למצב בו אתם נמצאים.

 

אטרקציות בהישג יד כמחליטים שיוצאים לחופשה

בדקו לפני הזמנת החופשה מה בעצם מחכה לכם בחופשה וכיצד תוכלו לשדרג את ההנאה. האם יש מקומות פתוחים מעניינים בסביבה להשלמת החוויה? מרכזי מבקרים, יקבי בוטיק, מרכזי קניות, בריכה, מסעדות משובחות, ברים או מועדונים והכל תלוי כמובן בהרכב המשתתפים בין אם זו חופשה זוגית רומנטית או חופשה עם ילדים – האטרקציות משתנות לפי ההעדפות שלהם וחשוב לוודא שיש מה לעשות כמו למשל, ערסלים, סאונה, תאורה רומנטית, חנייה פרטית וכדומה.

 

מה מחכה לכם בפנים?

גולת הכותרת על אף כל הריגושים וההפתעות באוויר הפתוח או במקומות סגורים הוא המרחב עצמו וכאן יש משקל רב גם לעיצוב ולמתקני הנופש או השירותים של המקום. האם זו בקתה מעץ או בית אבן? חצר פרטית צמודה? מרפסת מול הנוף? מה מבחינת חלוקה לחדרי שינה, מה כולל האבזור – האם יש מטבחון לבישול, ג'קוזי ספא, גישה לבריכת שחייה, פינת אוכל, פינת קפה וכדומה. האבזור תלוי גם בסוג השהייה שלכם – אם ברצונכם לבשל בחדר עצמו או לאכול בחוץ ומה אתם מחפשים שיהיה לכם זמין. כמובן שהגודל משחק תפקיד לפי מספר הנופשים ואם תרצו שתהיה חלוקה חשוב לבדוק מראש כמה חדרים יש ואם יש להזמין מראש מספר חדרים או בקתות לאירוח משפחתי מורחב.

 

כשאתה יוצאים לחופשה כמה זה עולה לכם

כשאתם מחליטים שאתם יוצאים לחופשה, ישנו נושא העלות שצריך להתחשב בו ולבדוק מה אתם מקבלים במחיר שאתם משלמים וכמה כסף עולה כל אחד מהמשתתפים לפי ההרכב המתאים  והאם המחיר כולל גם ארוחת בוקר או נשנושים ומה הם תנאי הביטול במידה ויש בעיה ואם יש צוות אדיב זמין לכם במהלך החופשה. אל תשכחו לגלם עלויות ביחס גם לנסיעה מהבית (דלק), אטרקציות וכן משך השהייה שלכם במקום ובררו גם שעת כניסה ועזיבה והשוו מחירי אמצע שבוע לעומת מחירי סוף שבוע.

אל תחכו לרגע האחרון וכשהביקוש עולה חשוב להזמין מראש את המקום בו תרצו להתארח להשגת חופשה חלומית.

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט