WoodStone – צימרים בחד נס

בריכות מחוממות לנופש חורפי

בריכות מחוממות לנופש חורפי

גם בחורף רוצים ליהנות מכל היתרונות של חופשת קיץ, וזה אומר בדרך כלל טבילה במים נעימים כדי להתרענן ולשחות. אם אין אפשרות להיכנס לים בחורף, רצוי שלפחות באתר הנופש שבו תשהו תהיה בריכה או שיהיו מתקנים קרובים שאליהם תוכלו לגשת על מנת ליהנות ממלוא הפוטנציאל של החופשה.

מה בודקים לפני שיוצאים לחופשת חורף?

כשבוחרים מקום לחופשת חורף בחרו אותו לפי הקריטריונים של ההעדפות שלכם, האם יש שם מקומות בילוי ללילה, חנויות לקניות כדאיות יותר מאשר בארץ, אתרים לביקור בגלל העניין שיש בהם והכי חשוב – האם יש מי שדואג לכך שהבריכה של המלון או הצימר תהיה מחוממת ומקורה גם בחורף. אם זה חשוב לכם, זה משהו שמבררים מראש אחרת נתקלים בהפתעה לא נעימה כשמגיעים לשם. כמו כן, בודקים המלצות וביקורות של מי שהיה שם כדי לוודא שכל מה שהובטח אכן התקיים ואין שם הזנחה עונתית בגלל מיעוט מבקרים בחורף. כדאי לנפוש במקום שמציע את כל מה שנחוץ לכם ללא הגבלות ומלון שמכבד את עצמו יכתוב בדיוק מה לא פועל במשך החורף כדי שתדעו זאת מראש.

חופשת חורף – לא רק שלג וגשמים

יש מי שאוהב חופשת חורף בגלל השלג והגשמים שיש במקום מסוים, וזה נכון בעיקר לנסיעה לאירופה או לחופשת סקי. עם זאת, חשוב לדעת שלמרות הקור בתוך המלון או הצימרים שתרצו לשהות בהם יש את כל המתקנים הנכונים שדואגים לחימום שלכם. זה חשוב במיוחד בישראל שבה לא רגילים לקור עז ולכן יש תמיד את רוב הסיכויים שמשהו ישתבש. זה לא מספיק לקרוא באתר של וילת הנופש שיש להם את כל מה שצריך גם לחורף – חימום המים וגם קירוי לבריכה עם חלל מחומם. חשוב לוודא שזה גם אכן קורה בשטח ולא רק כתוב באתר או מובטח בטלפון. מלבד בריכה מחוממת ומקורה שחשוב שתהיה לכם, בדקו גם את ההסקה במלון, כיצד היא מתבצעת והאם יש לה הגבלות. כמו כן, מתקנים חימום למים במקלחות – האם הם משתמשים בשיטות אמינות כדי שלא תמצאו את עצמכם בשיא הקור ללא מקלחת חמה ואחרי פעילות אתגרית מאוד.

איך מחממים בריכות?

למרות שזה מבוקש מאוד על ידי ישראלים שרוצים מאוד לצאת לחופשות בכל ימות השנה, לא תמיד תמצאו בריכה מחוממת במקומות כמו בתי מלון וצימרים בישראל, לא רק משום שאין כאן הרבה חודשים קרים. זה קורה גם משום שלא תמיד בעלי הצימרים והמלונות מודעים לכך שיש שיטות מאוד חסכוניות ויעילות אנרגטית לחימום המים ולכן מוותרים מראש על התקנת מערכות חימום כאלה. מערכת חימום בריכות כזאת מוצעת למי שרוצה לחמם בזול ובמהירות רבה את הבריכה שלו על ידי משאבות חום, וזאת שיטה שנחשבת למתקדמת מאוד אבל פשוטה מאוד בעיקרון שלה. היא עובדת בקלות וביעילות גם לחימום דודי מים למקלחות וגם להסקה, ולכן יכולה להיות טובה לגופים מוסדיים שצריכים הסקה נרחבת כזאת בזול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט