WoodStone – צימרים בחד נס

היתרונות של הצעת נישואין בבקתת עץ

היתרונות של הצעת נישואין בבקתת עץ

הצעת נישואין בבקתת עץ

רוב מערכות היחסים עוברות מספר שלבי התפתחות טבעיים. באופן כללי, בני הזוג מתחילים להיפגש, קובעים מספר דייטים ואז עשויים להחליט לצאת באופן בלעדי האחד עם השנייה. ככול שהזוג האוהב מתחיל לבלות יותר ויותר זמן יחדיו, הם עוברים משלב התשוקה המרתקת לשלב שבו הם נפתחים וחולקים את התחושות הפנימיות שלהם למעשה עוברים משלב קביעת הדייטים לשלב החיים ביחד, בפועל. ברגע שזה קורה, אך טבעי הוא שמתחילות לעלות מחשבות שקשורות לנישואין וכמובן לחלק של הצעת נישואין. עם זאת, החלק שמסבך את המצב קשור לתזמון.

בעוד שחלק מהאנשים בטוחים שמצאו את בן הזוג האידיאלי, הנפש התאומה, לאחר מספר דייטים בלבד, לאחרים לוקח הרבה יותר זמן עד שהם מוכנים להתחייב. כלומר,

  • עבור זוגות מסוימים, הזמן הנכון להתארס הוא חודשים ספורים בלבד לאחר שנפגשו לראשונה
  • ולאחרים לוקח שנים להגיע מתחת לחופה ולקבל על עצמם את הרעיון של ענידת טבעת נישואין מעתה ועד עולם.

האירוסין, מרגשים ככל שיהיו, חשוב להגיע אליהם כשברור שהקשר רציני, וכאשר נראה כי שני בני הזוג מוכנים לקראת השלב הבא בחיים, הקמת משפחה חדשה בישראל.

כעת, כל מה שנותר זה למצוא את המקום הרומנטי ביותר להצעת הנישואין. הפעם אנחנו מציעים לכם אירוח בבקתת עץ אינטימית, שיכולה לשמש כרקע אידיאלי ליצירת הזיכרונות העתידיים והתמונות, שיישארו כמזכרת נצח מהאירוסין.

למה להציע נישואין בבקתת עץ?

יש משהו רומנטי בלינה בסוויטה מפנקת בבקתת עץ רומנטית במרומי רמת הגולן. זה בדיוק הבילוי שכל זוג אוהב צריך. זה גם סוג הבילוי שיהפוך באופן מפתיע ובלתי צפוי הצעת נישואין למרגשת ביותר. לא רק שתהיו מוקפים בנופים מדהימים, אלא גם תמצאו את עצמכם מבלים במקום קרוב לטבע, שבו כיף להירגע.

צמצום האנרגיה הנדרשת לבניית בקתת העץ

היתרונות של שהות בבקתת עץ מפנקת חורגים מעבר לנופים הנהדרים. זוהי גם דרך להתנסות בהפחתת ההשפעה הסביבתית של שניכם. לבקתת עץ, באופן כללי, יש יתרונות שאמורים להיות בעלי חשיבות עליונה לצעירים בני דור המילניום. אנשים כמוכם, שמתכננים להקים משפחה חדשה ורוצים להבטיח את חיי ילדיהם בעתיד, כאן על פני כדור הארץ.

החומרים המשמשים לבניית בקתות עץ הם אקולוגיים וידידותיים לסביבה. נדרשת פחות אנרגיה לבניית בקתת עץ מאשר מבנה רגיל. הפקת האנרגיה הנדרשת לחטיבת עצים היא פחותה מזו הנדרשת לייצור חומרי בניין אחרים. באופן כללי, בנייה זו משתמשת בנהלי בנייה ירוקה ומקטינה מאוד את טביעת הרגל הפחמנית.

התחשבות בטבע שמסביב

בקתות עץ נבנות בדרך כלל מתוך מחשבה על הטבע שמסביב ושמירה על בית הגידול והסביבה המקומית. המשמעות היא שאתה מזמין את אהובתך לבילוי באוויר נקי עם נוף בראשית שישכיח מכם את כל העולם ממנו הגעתם ואת השגרה הלוחצת והעמוסה, ויאפשר לכם להתמקד אך ורק בזוגיות שלכם ולך בחלק של הצעת נישואין בזמן וברגע המתאים.

בקתת עץ מאפשרת לך למצוא את הרגע הכי נכון שבו תכרע ברך, תשלוף את הטבעת ותשאל בקול רועד מהתרגשות: ״התינשאי לי?״. היא בטוח תפרוץ בבכי ותענה לך מיד ״כן!״. איך אפשר אחרת?

יש המון יתרונות אישיים וסביבתיים בבקתת עץ אשר:

  • משתלבת בקסם שמציע מבנה מאבני בזלת, האבן המאפיינת את רמת הגולן.
  • ממוקמת במקום שבו נוף הכנרת פולש אל תוך הבקתה ופשוט מרחיב את הלב.

פינוקים

אירוח בבקתת העץ בצפון הארץ מבטיח הטבות כייפיות, כמו: נוף מדהים, ג׳קוזי שצופה אל הנוף, מיטת ענק עם כילה, מטבחון עם מכונת אספרסו שמזמין אתכם להכין לעצמכם ארוחה קלה,. ועוד לא אמרנו כלום על הגינה המטופחת והמרפסת הצופה לעבר הכינרת ושפך הירדן.

מקום נפלא להתבודדות, הצעת נישואין ורוגע

בקתת עץ בחיק הטבע היא המקום הכי רומנטי ושקט שבו תוכלו להתבודד ולהירגע.

לא רוצים לזוז מהמקום? גם אין צורך!

כל מה שאתם זקוקים לו נמצא שם, לרשותכם. נוחות בדמות מיטה ענקית, כיבוד מפנק בדמות קערת פירות, שוקולדים ובקבוק יין, וכמובן מקלחת מפוארת המציעה לכם לא רק סבון איכותי ומגבות רכות, אלא גם חלוקי רחצה שלא תרצו להוריד.

כך תוכלו לשבת לכם בצימר על המרפסת המקורה, או על שפת הג׳קוזי, ללגום יין, לטעום שוקולד או פרי, להתבונן בנוף הפסטורלי הקסום של הכינרת, ולהתבונן באהבה זה בזו, מבולבלים ולא מבינים מה בעצם מלהיב אתכם יותר?

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט