WoodStone – צימרים בחד נס

חופשה בצימר? מה כדאי להביא אתכם

חופשה בצימר? מה כדאי להביא אתכם

פינוקים מהבית הם חלק בלתי נפרד מכל חופשה בצימר

 

נופש מפנק ורומנטי הוא משאת נפשם של זוגות רבים, שרק מחכים כבר לאיזה סוף שבוע רגוע ואינטימי יחד. הבחירה בצימר צפוני, הטובל בטבע ירוק ומרוחק מהעיר הסואנת, היא טבעית ומובנת ולכן לא פלא שבכל עונות השנה – אנשים מעדיפים את הצימרים בגולן על פני מלונות גדולים. יש משהו בתחושה של ה"בריחה מהכאוס" שאופף את חיי היום יום האינטנסיביים, שגורם לנופשים לרצות לחוות את השקט ולבחור חופשה בצימר, את ההרגשה שהם "לבד בבית" בלי ילדים, אך עדיין יכולים ליהנות משגרה ופנאי ביחידה גדולה, הכוללת מטבח, סלון, חצר וכל הפינוקים האפשריים.

 

מהו הפינוק שלכם ולמה כדאי להביא אותו גם לנופש?

אם אתם רגילים לשתות קפה משובח של LUCAFFE על הבוקר וזה מה שנותן לכם את האנרגיה להמשיך את היום, תוכלו לבדוק האם הצימר שבחרתם ללון בו – מכיל במקרה מכונת קפה שמתאימה לסוג הקפה האהוב עליכם. אם לא, שיקלו להביא אתכם את המכונה ולהרגיש על גג העולם, מייד עם ההשכמה.

אנשים שאוהבים פרוסת עוגה מסוימת לצד הקפה, מאפה או בכלל שתייה של תה ייחודי, מומלץ שיארזו כמה מהם לתוך המזוודה ויביאו איתם לנופש. זה נכון שהרעיון הוא להתנתק מהשגרה ולהרגיש שלקחתם פסק זמן, אבל דווקא הדברים שעושים לכם ממש טוב על הלב – כדאי שימשיכו לעשות את זה גם בצימר עצמו.

 

איך הופכים חופשה בצימר לכיפית עוד יותר?

מלבד השהות והלינה בצימר, רק אתם שניכם בלי שום הפרעות, אתם יכולים להחליט לפנק את עצמכם "כמו שצריך", החל מהרגע שבו תיכנסו אל הצימר ועד לסיום החופשה. נסו לחשוב על כל הפעילויות והדברים שאתם תמיד רוצים לעשות בבית ולא מספיקים, בין אם בגלל לוח הזמנים העמוס ובין אם בגלל הילדים. זה יכול להיות קצף אמבטיה שאפשר יהיה לשים בתוך האמבט שבצימר, שיאפשר לכם ליהנות מקצף מפנק והרגשה של מיליון דולר, או הזמנת משלוח ממסעדה יוקרתית באזור – אל תחששו להשקיע בעצמכם את הכסף והפינוק האלה, מדובר הרי במטרה אחת עיקרית והיא שתיטענו באנרגיה חיובית.

זכרו שכאשר אתם דואגים לעצמכם בחופשה שלכם, אתם חוזרים הביתה שמחים ורגועים יותר. מי ש"ירוויח" מזה מלבדכם, הם הילדים ואפילו המנהלים בעבודה – אתם תהיו הורים שלווים ועובדים מלאי מוטיבציה כאשר תשובו לשגרה, אם רק תרשו לעצמכם להרגיש מלכים לסוף שבוע אחד.

 

איך להוזיל את עלות הנופש ולהשאיר כסף לפינוקים

נופשים בעונה החמה יכולים להית מעט יקרים, בהשוואה לשאר השנה. אם בחרתם לצאת לנופש בקיץ, נסו לבחון אפשרות של מבצעים או הנחות. לעיתים בעלי הצימרים יוזילו את המחירים של הנופשים בסופי השבוע, בתקופות של ביקוש נמוך – כדאי לבדוק זאת מול בעלי המקום. יציאה לחופשה באמצע שבוע, כמעט תמיד תהיה זולה יותר ומשתלמת מאוד. כדאי לבחון אפשרות לקבל חופש מהעבודה וליהנות מנופש במחיר נהדר, מה שיותיר לכם תקציב לכל פינוק שתרצו להעניק לעצמכם, בעת השהייה בצימר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט