WoodStone – צימרים בחד נס

איך לארוז מזוודות לחופשה?

איך לארוז מזוודות לחופשה?

בקצב החיים האינטנסיבי אין כמו לקחת פסק זמן במקום קסום שמשרה אווירה של שלווה להטענה בכוחות מחודשים. צימר בצפון הוא בדיוק מה שחיפשתם – נוף עוצר נשימה, פינוקים ואנרגיה מחייה. אחרי שבחרתם את הצימר והזמנתם מקום, הגיע השלב להתכונן לחופשה באמצעות אריזה פרקטית ויעילה של המזוודה, כדי שכל מה שתצטרכו יהיה אתכם, נגיש לשליפה ומאורגן במזוודה.

לפניכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לשים את הדגשים החיוניים בבחירת וסידור המזוודה שתשרת אתכם בנאמנות לכל חופשה בצימר בצפון:

הגודל במקום הראשון

חשוב מאוד להתייחס לנושא הגודל של הפריט על מנת לוודא שהוא אכן יכיל את כל מה שאתם צריכים בדרך הטובה ביותר ובמיוחד להתייחס לנושא החלוקה הפנימית ולקיומם של תאים חיצוניים אם ישנם כאלה על מנת להבין אם יש חלוקה מוגדרת והפרדה אפשרית בין פריטים.
לדוגמא, אם לוקחים מזוודה אחת לשניים כיצד אפשר לארגן אותה כך שלכל אחד יהיה ספייס משלו וידע מראש היכן נמצאים הבגדים שלו ואלה לא יתערבבו עם של האחר. פקטור חשוב שקשור לגודל הוא בנושא של כניסת המוצר לתא המטען על אחת כמה וכמה אם החלטתם לשאת יותר ממזוודה אחת.
לאחר שארזתם בדקו את המשקל על מנת לוודא שלא העמסתם יתר על המידה, אינכם רוצים להכביד מדי ומצד שני, אם יש מקום ויש דברים שהשארתם בחוץ – תוכלו להכניס אותם פנימה.

לא מתפשרים על חומרים איכותיים

מדובר בפריט שקונים אחת לתקופה ועתיד לשרת אתכם למשך שנים רבות ולכן, אל תוותרו על איכות ועמידות גבוהה בסטנדרטים מחמירים מבחינת תפירה חזקה וכן אטימות נגד מים. התייחסו גם לנוחות ולמספר הגלגלים ומאיזה חומר הם עשויים, למשל, סיליקון.
הקדישו מחשבה לידית – האם הוא ניתנת להארכה והאם מדובר בידית טלסקופית וכן לתוספות שעושות הבדל כגון רצועה פנימית המיועדת להידוק התכולה. החליטו אם אתם מעדיפים דגם קשיח או מבד ובמקרה של בד וודאו שגם הבד חזק ועמיד במיוחד.

איך מונעים מהבגדים להתקמט?

אחד האתגרים המשמעותיים באריזה קשור לשמירה על בגדים ישרים ללא קמטים וכאן, צריך לאמץ טכניקות שיכולות לסייע. למשל, גלגול כל בגד בנפרד – הגלגול גם שומר על הבגד וכך גם הבגד תופס פחות מקום. שימו לב בחולצות ועליוניות עם שרוולים תמיד לקפל קודם את השרוולים פנימה לפני ביצוע פעולת הגלגול ובכל מקרה תמיד טוב להעדיף מלכתחילה בדים שיש להם פחות פוטנציאל להתקמט בעת דחיסה או גלגול.
אופציה נוספת היא להשתמש בשקיות ואקום שאותן ניתן עם שואב אבק ליישר כך שהבגדים אומנם נדחסים פנימה אבל ביעילות וגם אפשר לשמור עליהם נקיים וישרים.
מומלץ לנסות להפריד בין מוצרי קוסמטיקה עתירי נוזלים לבגדים ולהשתמש גם בקייס נפרד לשמירה על איטום. אפשר לנצל כל נישה ופינה קטנה בפריט על מנת למקסם את השטח כולל גלגול גרביים ודחיסתם לנעליים שמביאים להחלפה.
חשבו על התוכנית שלכם לחופשה בעת בילוי בצימר ומחוצה לו ובהתאם לכך, הכינו את הפריטים שתרצו להביא עמכם כולל התייחסות לשינויי מזג אוויר אפשריים, בגד ים, נעלי הליכה לעומת נעלי יציאה, אביזרים נלווים ותכשיטים. עם זאת, אם בכוונתכם לצאת לקניות בחופשה השאירו מקום לפריטים שאולי תרכשו, מזכרות וכדומה.

היכן קונים את המזוודה לצימר?

היצע מסחרר של מזוודות מהמותגים המובילים מחכה לכם באתר ארנקי עמנואל https://www.emanuel-online.com/ – הדגמים המובילים במחירים הטובים ביותר. תוכלו להתרשם ממגוון פריטים בשלל סגנונות וצבעים ולקבל פרספקטיבה רחבה דרך תמונות ואינפורמציה טכנית אודות גדלים ונתונים שיעזרו לכם לבחור את הפריט הטוב ביותר לקחת אתכם לחופשה צפונית חלומית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט