WoodStone – צימרים בחד נס

חופשה מוצלחת בבקתות יפהפיות הבנויות מאבן

חופשה מוצלחת בבקתות יפהפיות הבנויות מאבן

חופשה מוצלחת

כל אחד מאתנו בילה בשנים האחרונות חופשות בצימרים שונים ברחבי הארץ ובבתי מלון רבים מעבר לים, אך לאחר החופשה הזוגית האחרונה שבילינו בחד נס בדרום רמת הגולן, אפשר לומר בפה מלא שזו הייתה חופשה מוצלחת בבקתות אותנטיות ויפהפיות הבנויות מאבן, מתחילתה ועד סופה. המארחים במתחם הבקתות הללו חשבו על כל דבר והם מעניקים מעטפת מלאה של כל הדברים הנחוצים כדי ליצור שינוי מהשגרה הרגילה, בתוספת של המון פינוקים לכל אורח שמגיע אליהם.

בבקתות חיכו לנו שוקולדים, מצעים נקיים, סבונים ריחניים, מגבות יפהפיות אפילו מחליק שיער היה בחדר האמבטיה! מהר מאד נכנסו לשעה של רוגע בתוך הג'קוזי אשר ממוקם מעל שפך הירדן כדי ליהנות מהנוף הפראי ומהטבע השמיימי לאורך שעות רבות. המארחים דאגו לנו ליין משובח ולזוג כוסות ולא היינו צריכים כלום מעבר לכך.

התכנון של חופשה מוצלחת

כאשר חושבים על חופשה, כדאי לבדוק באינטרנט את ההמלצות של נופשים שהיו בצימרים השונים כדי לגבש החלטה. על הצימרים הספציפיים הללו ראינו המון ביקורות מעולות ולהבדיל מאחרים לא היו דיס המלצות כלל ולכן הזמנו את הנופש בצימרים הללו.

השהייה במתחם הצימרים

הבקתות מאד מרשימות בחלקן החיצוני, הן בנויות משילוב של אבן ובזלת ולכן נראות שונה מצימרים אחרים. שילוב זה יוצר נראות הרמוניה פסטורלית של הבקתות, סביבן קיים שטח נרחב של מדשאות ושפע הצמחייה ואלמנטים של מים שרואים בכל מקום ברחבי המתחם. המקום כולל ארבע סוויטות מדהימות ביופיין. אפשר ליהנות בהן מזמן של שקט על אחד הערסלים הממוקמים מחוץ למבנים ולהכין מנגל בפינות שמיועדות לכך.

עיצובן של הסוויטות כולל גם עץ איכותי כמו של דלת הכניסה אשר מכניסה כל אורח לחלל רחב ידיים המעוצב בסגנון וינטג' יפהפה, מיטה גדולה ונוחה, שטיחים הפרושים על הרצפה ומרחב גדול לשהייה. הג'קוזי ממוקם בחלק העליון של מבנה מדורג מסותת באבן וכולל שילוב של אבנים צבעוניות יפהפיות, נרות ממוקמות על גבי המדרגות ויש במקום אווירה נפלאה של אושר.

שהינו בבקתות האבן כמה ימים וארוחות הבוקר אשר מוגשות לאורחים הן יוצאות דופן וכוללות שפע של מטעמים מגוונים וירקות ריחניים וטריים. נראה שבעלי הצימרים משקיעים את מלוא מרצם כדי להעניק שהות נעימה לכל האורחים, זה מתחיל בבטן ונראה בכל תחום אחר, אשר קשור לרווחתם של האורחים.

לאור ההמלצות של בעלי הצימרים, את שאר הארוחות אכלנו במסעדות שונות המגישות מאכלים בטיב מעולה ובשלל סגנונות גסטרונומיים והן ממוקמות במרחק נסיעה קצר מהצימרים.

טיולים בדרום רמת הגולן

אין כמו לטייל בכל הסביבה המדהימה של רמת הגולן, להסתובב בשבילים, בין הנחלים והמפלים וליהנות מיופיו של הטבע באזור כה מסקרן שיש בו הכול, צמחייה מגוונת, המון זנים של ציפורים מרתקות, מבט על הכנרת במלוא הדרה ועוד.

לאחר חופשה מוצלחת באחד המקומות היפים ביותר בישראל, אין ספק שנגיע אליו שוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט