WoodStone – צימרים בחד נס

יוצאים לנופש? רכב דו גלגלי יהפוך את החופשה למושלמת

יוצאים לנופש? רכב דו גלגלי יהפוך את החופשה למושלמת

יציאה לחופשה יכולה להפוך לטיול נהדר בטבע עם רכב דו גלגלי 

אם אתם עומדים לצאת לנופש ובמיוחד כאשר מזג האויר מאפשר זאת, כדאי שתשקלו לסייר מעט באזור שבו נמצא מקום הלינה שלכם. אין כמו טיול בעיר אחרת על רכב דו גלגלי כדי להרגיש חלק מהסביבה, להיטמע בנוף האנושי ולחוות את המקום באופן מעמיק יותר. אם הצימר או המלון שבחרתם ממוקם בלב הטבע, על אחת כמה וכמה שאסור לכם לוותר על טיול שכזה. יתרה מכך, מומלץ לבחור מראש מקום לינה אשר סביבתו מתאימה לטיולים, כך שאתם תוכלו להעשיר את הנופש בהרפתקאות וחוויות מעניינות באזור.

מתי כדאי לקחת רכב דו גלגלי לנופש?

זוגות צעירים כבר לא מסתפקים היום בחופשה שהיא "בטן גב" ומחפשים משהו שהוא קצת מעבר. זו הסיבה שרבים אורזים עמם לנופש, לצד הבגדים והנעליים, גם קורקינט חשמלי מתקפל שהפך ללהיט בשנים האחרונות. הפשטות שבהכנסת כלי רכב כזה לתא המטען, מאפשרת לו להיות חלק מהציוד של הנופש ובכך הוא יוצר אופציה מעניינת לטיול בסביבה שבה נמצא מקום הלינה. באם מדובר בצימר הממוקם בלב הטבע ובאזור בו ישנם שבילים נוחים להליכה, הם יהיו נוחים גם לרכיבה קלה וכך תסיירו בקלות בסביבה היפהפייה מבלי להתעייף, תוך שאתם נהנים מהנוף הטבעי שעוטף אתכם. צימרים בחד נס ובאיזור הגולן מתאימים במיוחד לטיולים שכאלה.

השימוש בקורקינט או באופניים יקל עליכם גם בחיי היום יום

אין זה מפתיע שרכבים דו גלגליים הפועלים על חשמל, הפכו לפופולריים כל כך ומהווים כיום חלק בלתי נפרד מחייהם של צעירים ומבוגרים כאחד. המחיר הפך עם הזמן לאטרקטיבי והדגמים הלכו והשתכללו, כך שכיום ניתן להשיג קורקינטים מתקפלים ואופניים שיכולים להיכנס לתא המטען ביחד עם עוד חפצים רבים – למשל, כאמור, מזוודות המיועדות לנופש. השימוש בכלי הרכב הללו מקל מאוד על ההתנהלות בחיי היום יום ובעיקר בערים הגדולות, בהן ישנה בעיה קבועה של פקקי תנועה בבקרים ואחר הצהריים, כאשר אנשים נוסעים לעבודה וחוזרים ממנה. היכולת ליהנות מנסיעה פשוטה ורציפה שאותם מאפשרים אופניים או קורקינט, הופכים את הרכישה של המוצר הזה לכדאית גם עבור ההתנהלות השגרתית וגם במקרים מיוחדים של טיולים בטבע, כאשר הדבר מתאפשר.

כללי בטיחות לנסיעה בקורקינט חשמלי בטבע

במידה ואכן החלטתם לפנק את עצמכם בטיול רכיבה בטבע בסביבת הצימר, חשוב לזכור את כללי הבטיחות אשר רלוונטיים גם לאזור שכזה ולא רק לרכיבה עירונית. חבישת קסדה היא קריטית לשמירה על חיי אדם ולמניעת נזקי גוף קשים, כמו גם מגנים לברכיים. אם בחרתם "לעשות סיבוב" ולרכב לטיול רומנטי דווקא לעת ערב, אל תשכחו לקחת פנסים ומחזירי אור, אשר יגנו עליכם מהפתעות של רוכבים אחרים שעשויים להימצא במקום – גם אם זהו אינו רחוב סואן ומלא באנשים. רכיבה בטוחה תייצר עבורכם חוויה מרגשת ונופש עשיר ומעניין עוד יותר.

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט