WoodStone – צימרים בחד נס

מתנות רומנטיות לבן הזוג

מתנות רומנטיות לבן הזוג

מתנות רומנטיות להפתיע ולפרגן לבן הזוג

מרכיב אינטגרלי בזוגיות הוא הפירגון ההדדי לאורך כל הדרך, הן כשמדובר בבני זוג והן לאחר הנישואין וזאת כדי לשמור על אש האהבה. על זוגיות צריך לעבוד כדי לשמר את מה שהיה בהתחלה. יש המון התחייבויות ואירועים והמון דברים שקורים במהלך החיים שיכולים להשכיח את מהות הזוגיות. בשביל זה בדיוק נועדו מתנות רומנטיות וישנן מתנות רבות ומגוונות. 

מתנות רומנטיות לבן הזוג 

כאשר קרב תאריך משמעותי במערך הזוגיות, כמו שנה לחברות, יום הולדת, יום נישואין או כל אירוע משמח אחר, מתלבטת בת הזוג איזו מתנה לרכוש לבן הזוג האהוב. בדרך כלל היא זוכרת אילו מתנות היא קנתה לו בעבר כמו תכשיט, בגד, מוצר אלקטרוני ופריטים נוספים ולכן היא מחפשת חידושים ודברים מיוחדים. 

המטרה היא שתהיה זו מתנה שהוא לא קיבל בעבר ושהוא ייהנה ממנה מאד ולכן היא מחפשת רעיונות במסגרת שיחות עם חברות ובנות המשפחה, באינטרנט וברשתות החברתיות. עד שהיא לא מוצאת משהו שהוא בדיוק המוצר המתאים ביותר לבן הזוג, היא לא תקבל החלטה, כיוון שזה חייב להיות מושלם. 

קניה של פאזל תמונה 

אחד הטרנדים החדשים הוא הכנת פאזל מתמונה וברגע שהיא רואה את המוצר המוגמר היא מאד מתלהבת ומחליטה שזו תהיה המתנה האידאלית עבור בן הזוג. מדובר בפאזל אשר מיוצר מתמונה מוצלחת שאותה היא בוחרת. תמונה של בני הזוג בטיול מסוים, מהחתונה, תמונה עם הילדים או כל תמונה אחרת שנראית לה הטובה ביותר שלהם.

התמונה מועברת לבית הדפוס והגרפיקאי מבצע עריכה שלה כדי להתאים אותה לתמונה הנדרשת. בשלב השני מדפיסים את הפאזל במדפסת UV ישירות על חומר קשיח – PVC ויוצרים מוצר מוגמר ברמה גבוהה מאד. השימוש בחומר זה מגן על התמונה מפני מים ולכן אפשר ליהנות ממנה לאורך זמן. 

מכיוון שמדובר בפאזל, אפשר להציב אותו על השולחן במשרד וכך הוא יראה כל היום את בת הזוג שלו ואת משפחתו האהובה ובנוסף לכך אפשר לפרק את הפאזל וליהנות מהליך ההרכבה.

חופשה זוגית רומנטית בצימר 

אופציה נפלאה היא לא לרכוש מתנה מוחשית, אלא לתאם בילוי משותף כמו חופשת סוף שבוע רומנטית במתחם הצימרים היפים ביותר בארץ, שממוקמים ברמת הגולן. בתי האבן המיוחדים שבנויים בחלקם מאבני הבזלת שמזכירים את הפעילות הגעשית שהתרחשה בעבר בצפון הארץ, מכילים אין ספור פינוקים לנופשים.

בעלי המקום דואגים לכך שהאורחים ייהנו לאורך כל החופשה הזאת, בג'קוזי רחב ידיים שמאפשר להירגע מהנסיעה הארוכה ומהימים העמוסים לפני החופשה, יושבים בג'קוזי המושקע וצופים בנוף המרהיב של הגולן והכנרת ואי אפשר להתנתק מהמראה הקסום.

בעלי הצימרים מגישים ארוחת בוקר איכותית ועשירה ומעניקים תחושה נפלאה בצימרים מאובזרים ומרוהטים בטיב טעם ובנוחות מרבית.

ימי החופשה הן הזדמנות לטייל בדרום רמת הגולן במכונית או באופניים, לראות את המפלים השוצפים לאחר החורף, את שפע הפרחים והצמחייה בכל פינה, לבקר באטרקציות תיירותיות ובמקומות מסקרנים ומרתקים.

אין ספק שחופשת צימרים בדרום רמת הגולן הם האופציה האולטימטיבית לחופשה כמתנה רומנטית לבן הזוג.

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט