WoodStone – צימרים בחד נס

רעיונות ואטרקציות לבילוי רומנטי בזמן צימר

רעיונות ואטרקציות לבילוי רומנטי בזמן צימר

בילוי רומנטי

הן אם מדובר בבני זוג שיוצאים פרק זמן קצר, או לחלופין בני זוג שנמצאים במערכת זוגית של שנים רבות, תמיד חשוב לשמור על הגחלת של אש האהבה ולכן כדאי לצאת מדי פעם לבילוי רומנטי. כולם עסוקים בגידול הילדים ובטיפול במשפחה המורחבת, בקריירה ובלימודים, אך כדי שהזוגיות לא תישחק וגם בשביל ההנאה יש צורך בתיאום של בילוי רומנטי לסוף שבוע או לכמה ימים בצימר איכותי בצפון וכך לחזור לאחר החופשה בכוחות מחודשים להמשך מרוץ החיים.

בשלב הראשון בוחרים את הצימר האידאלי מתוך ההיצע הגדול של הצימרים, מזמינים את המועד הנכון והמתאים לבני הזוג וכבר חולמים על החופשה. הרצון למלא את הימים האלו בתוכן מוביל את בני הזוג לבדוק אילו אופציות של אטרקציות לבילוי רומנטי יש בסביבה הגיאוגרפית של הצימרים. בשנים האחרונות נוספו באזורים רבים המון אפשרויות חדשות ולכן בני הזוג רואים מידע על כל אחת מהן ובוחרים בסופו של דבר את התחומים שהם האהובים ביותר עליהם. אחת הדרכים המעניינות לראות את הטבע היא באמצעות טרקטורון אקסס אשר משמש ככלי תחבורה אידאלי לטיולים בשבילי הכורכר ובין השדות כדי ליהנות מהאזור וגם מהנופים המרהיבים ביופיים. כך אפשר להצטרך לטיול נפלא בהדרכה של מדריך מקצועי ובהשתתפותם של כמה טרקטורונים בשטח.

רכיבה על סוסים

לסוס יש תדמית אצילית ולכן מי שיודע לרכב עליו ייהנה מכמה שעות של רכיבה בשדות, כך אפשר לראות מקומות קסומים, מבצרים שלא מכירים, יערות נהדרים, הרים ועמקים שהנופים שבהם הם מרהיבים וקשה להסיר מהם את העיניים. אפשר לעשות הפסקה וליהנות מארחת פיקניק שהיא אופציה מעולה של בילוי רומנטי. לשכוח מהכול ולתת לקרני השמש המלטפות להעניק חום לגוף שזקוק למנוחה ולחופשה.

נחלים בצפון

בצפון יש אופציות להמון טיולים הקשורים במים. אין כמו בילוי רומנטי בנחל שניר, בבניאס, במעלה נחל דן או בין הסלעים והצמחייה העבותה בירדן. אפשר להצטרף לשיט של קיאקים או אבובים ולרדת עם זרימת הנחל עד נקודת המפגש. כולם נרטבים מהמים השוצפים וזו חוויה נפלאה לכל אחד מבני הזוג ולכן הם נהנים להשתכשך במי הנחל כמה שעות גם לאחר השיט.

הקולינריה בחופשה

האוכל האיכותי הוא נושא חשוב במסגרת החופשה. לכן בני הזוג בוחנים את האפשרויות של בתי הקפה והמסעדות הממוקמים בסביבה שבה הם מטיילים בכל יום. לכל זוג יש את ההעדפות שלו, יש כאלו שיעדיפו ארוחה איטלקית, ארוחה צרפתית לאור נרות בשעות הערב, מסעדה אסייתית שהיא בילוי רומנטי נהדר או ארוחה מזרחית במקומות קסומים.

כך או כך מה שחשוב הוא ההפסקה שלוקחים בני הזוג מהחיים הנורמטיביים שלהם, הרצון שלהם ליצור הבדל ולשמר את הזוגיות ואת ניצוץ האהבה. וכאשר מדובר בצימר ייחודי במיקום מרהיב הם נהנים מכל דקה של חופשה.

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט