WoodStone – צימרים בחד נס

טיולים מאורגנים ברחבי ישראל

טיולים מאורגנים ברחבי ישראל

טיולים מאורגנים

חופשה היא צורך אישי של כל אדם אשר זקוק מדי פעם להחלפת אווירה וליציאה מהשגרה. אפשר ליהנות מנופש בכל מקום ברחבי ישראל, אך אחד המקומות הנדרשים ביותר הוא רמת הגולן. חבל ארץ זה הוא מרהיב ביופיו, אפשר לראות מנקודות תצפית שונות את הכנרת ואת כל הסביבה הקרובה והרחוקה. זו הסיבה שישראלים רבים בוחרים לשכור צימר ברמת הגולן וליהנות מכמה ימים של התנתקות מהחיים הנורמטיביים שלהם שכוללים את הטיפול בילדים, ענייני הבית, העבודה ועוד מטלות רבות.

כאשר מעוניינים לבחור צימר מוביל, בוחנים את האפשרויות הרבות ולא אחת מגיעים לצימר המופלא ביישוב חד נס אשר בנוי מאבני בזלת שהן השאריות של הפעילות הגעשית שהייתה לפני שנים רבות ברמת הגולן. הנראות הייחודית של הצימר מבדלת אותו מצימרים רבים אחרים ולכן בני זוג רבים בוחרים בו כיעד המוצלח ביותר עבורם. יש כאלו שמגיעים בכוחות עצמם ויש כאלו שנמצאים בסבב ברמת הגולן באמצעות טיולים מאורגנים ומגיעים לצימר היפהפה לשינה או לסוף השבוע.

מטיילים בישראל באמצעות טיולים מאורגנים

יש דרכים רבות לטייל ברחבי ישראל מדן ועד אילת וכל אדם או משפחה בוחרים את האופציה שהיא הנוחה ביותר עבורם. משפחות נהנות לנסוע יחד ברכב המשפחתי שלהם לטיולים במקומות שונים. בדרך כלל הם מתכננים מראש את מסלול הטיול, אם הם ייסעו בעיקר ברכב או ילכו גם לטיול רגלי על פי דרגת הקושי המתאימה למשפחה זו ובתאם לגילם של הילדים. אפשרות נוספת היא להעמיס על הרכב את זוגות האופניים של כל אחד מבני המשפחה וכך בשלב מסוים, הם יחנו את הרכב בחניון מסודר וימשיכו בנסיעה בשטח באמצעות הרכיבה על האופניים. אפשרות נוספת היא יציאה לנקודות שונות בכל אזורי הארץ באמצעות טיולים מאורגנים. מדובר בטיולים מקצועיים שמארגנת חברה אשר מתמחה בנושא זה, אנשיה מיידעים את הלקוחות על מועדי הטיולים הבאים ומי שמעוניין לנסוע בנוחות מקסימלית באוטובוס ללא צורך בנהיגה לאורך כל הכבישים העמוסים, נרשם לטיול הרלוונטי להנאתו המלאה.

הנראות של הצימר המיוחד

הסיבה העיקרית שהישראלים יוצאים לנופש עם הרכב שלהם או באמצעות טיולים מאורגנים, היא כדי ליהנות ממקומות יוצאי דופן. לכן הם נהנים מאד מהעובדה שהם יכולים לשבת בג'קוזי רחב הממדים כשזרמי המים החמים עוטפים את גופם מכל עבר והם רואים מולם את הנוף המרהיב של שפך הירדן והכנרת. עובדה זו מעניקה להם המון רוגע, שלווה ומנוחה אמיתית.

פינוקים בצימר

הפינוקים בצימר מתחילים מיד עם ההגעה של האורחים אל הצימר, ממתינה להם סלסלה יפהפייה של פירות עסיסיים, שלל שוקולדים ובקבוק של יין משובח. האבזור של הצימר הוא ברמה מאד גבוהה ויש בו חדר אמבטיה קסום, מיטת קינג סייז עצומה, מרפסת רחבת ידיים, גינה עם המון פרחים וצמחייה וקמין שיחמם את המקום בימי החורף הקרים.

 

 

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט