WoodStone – צימרים בחד נס

הזמנתם צימר ליום האהבה? כך תשדרגו את החוויה

הזמנתם צימר ליום האהבה? כך תשדרגו את החוויה

במרבית ימות הרי שכל אחד ואחת מאתנו מוצאים את עצמנו נשאבים אל תוך השגרה המסחררת, בין אם בעבודה, בלימודים ובשלל המטלות השונות המלוות אותנו בכל רגע ורגע בחיים.

יום האהבה הוא מועד נהדר שבא ואומר לנו 'סטופ', זה הזמן לצאת מהשגרה, להיזכר ברגעים הראשונים של הזוגיות ולהזכיר לעצמנו מדוע התאהבנו בפעם הראשונה. זהו יום של מסורת להעניק מתנות או מחוות ולו הקטנות ביותר, כאלו שמביאות עמן אווירה רומנטית, יוצרות רגעים מיוחדים ובלתי נשכחים.

אלו יכולים להיות דברי מתיקה משובחים, מארזי מתנה גדושים בכל טוב ועד לזרי פרחים ליום האהבה עם ניחוחות משכרי חושים. כאן בוודסטון נשמח להציע לכם עוד מגוון דרכים לשדרג את חגיגות יום האהבה בעת שהייתכם בצימר מפנק.

לא סתם קוראים לה הארוחה הכי חשובה ביום

מצד אחד היא מביאה עמה מאכלים קלילים, ומן הצד השני היא גם כוללת בתוכה מגוון רחב של טעמים שונים. ארוחת בוקר מפנקת לצימר, לקום בבוקר אל ריחות מענגים ונפלאים, שלל מטעמים, לחמים, מתבים ועד לקינוחים. את ארוחת הבוקר תוכלו להזמין לשעה שנוחה לכם וכך לקום בשעת בוקר מאוחרת. את הארוחה תוכלו להזמין כאן אצלנו בצימר, ולמעוניינים ניתן גם להצטייד עם שלל מטעמים המובאים מבעוד מועד. מאפים פריכים ואווריריים, עוגות, מיני גבינות קשות שונות, לחמים ומתבלים, יעשו את כל ההבדל ויבטיחו לכם ארוחת בוקר נפלאה.

שדרוג החדר לקראת השהייה

מעוניינים לעצב את החדר באווירה רומנטית? זוהי יכולה להיות גם הפתעה נהדרת עבור בן או בת הזוג, כאשר הם נכנסים לפתע פרחים, נרות ומוזיקה רומנטית מלווים את הכניסה. תוכלו לשדרג את החדר עם מגוון רחב של רעיונות כגון סידור בלונים בחדר, פרחים המעטרים את המיטה, שמנים ריחניים אשר הופכים את השהייה למרגיעה במיוחד, נרות ריחניים ועוד. בשיחתכם איתנו, נוכל להציע מגוון רעיונות שיאפשרו לכם לשדרג את החדר ממש לקראת הביקור, ובכך ליהנות מהפתעה רומנטית שאין שנייה לה.

סדנאות משותפות

יש משהו באווירה של צפון הארץ שפשוט מעודד יצירה והתחברות אל ה'כאן ועכשיו'.תוכלו למצוא סביבנו מגוון עשיר ורחב של אטרקציות משותפות כפעילות זוגית נהדרת. מסדנאות בישול משותפות או סדנאות שוקולד, ועד לסדנאות פיסול ויצירה. החוויה הזו, גם אם אינכם מומחים גדולים בפיסול או בבישול, תאפשר לכם ליצור רגעים משותפים חדשים יחדיו, רגעים של ביחד, רגעים שהם כולם שלכם.

עיסוי מפנק

כאן בוודסטון תוכלו להתפנק עם עיסוי מקצועי בבקתה, ובכך להשלים את החוויה עם התמסרות אל הרגע. העיסוי נערך על ידי מעסים ומעסות מקצועיים ובעלי ההכשרה הנדרשת. לאלו מכם המעוניינים לסייר באזור, תוכלו למצוא עוד מגוון מתחמי ספא ועיסוי שונים בהם תוכלו ליהנות מחוויה משותפת של רוגע ושלווה. ובכל שאלה והתייעצות, הצוות שלנו ישמח לסייע לכם ולעמוד לשירותכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט