WoodStone – צימרים בחד נס

הטיול המושלם באזור חד נס עם רכב שכור
אטרקציות קרובות לחד נס

הטיול המושלם באזור חד נס עם רכב שכור

אז סגרתם צימר בחד נס והשכרתם לשם כך רכב שכור, לא תשלבו את הנופש עם טיול בטבע המושלם שסובב את האזור? נכון שתרצו לחפש אטרקציות קרובות לחד נס ? אם תשובתכם היא כן אז הרי לכם מספר אטרקציות שכדאי לכם מאד לבקר בהם עם רכב.

בין אם אלו שמורות טבע לטיולים רגליים ושכשוך במים או פארקים יפים באזור, הנה לפניכם רשימה של מספר אטרקציות שוות הקרובות לחד נס ותוכלו לעשות אותם בכיף עם רכב שכור.

אטרקציות קרובות לחד נס

  • שמורת נחל המשושים – שמורת נחל המשושים היא אחד המקומות היפים באזור, מדובר על הנחל הארוך ביותר מבין נחלי רמת הגולן ובו ניתן למצוא מספר בריכות שכשוך, מסלולי הליכה קלים עד קשים וגולת הכותרת של המקום היא בריכת המשושים בה ניתן להתרחץ. שמורת נחל המשושים היא מרחק נסיעה של 9 דקות בלבד מחד נס, החנו את הרכב השכור בחניה המסודרת (כניסה וחניה בתשלום) ותיהנו מטיול מהנה במיוחד.
  • פארק הירדן – במרחק של 2.2 ק"מ בלבד מחד נס ונסיעה של 3 דקות ברכב השכור שלכם תגיעו לפארק הירדן, לצידו של נהר הירדן הפארק משתרע על פני כאלף דונם של טבע ירוק, הפארק מתאים לביקור עם ילדים (יש גני שעשועים), לפיקניק רומנטי, לקמפינג, לחניית קרוואנים אם שכרתם גם קרוואן וסתם לטיול באחד מהמסלולים הנפלאים שבו.
  • שמורת טבע גמלא – שמורת הטבע גמלא משלבת בה כמה אטרקציות מאד מלהיבות ומרהיבות ביופיין, מפל הגבוה ביותר בישראל עם זרימה של מים בכל ימות השנה, מצפור המשקיף על מושבות קינון של עופות דורסים, תצפית מרהיבה על הנוף וההיסטוריה המיוחדת של המקום, שרידי עיר עתיקה הנקראת גמלא וטבע קסום. שמורת גמלא נמצאת במרחק 24 דקות נסיעה מחד נס שהם 27 ק"מ לא בקו ישר.
  • יער לימונים – במרחק נסיעה של 28 דקות (28 ק"מ בקו לא ישיר) מחד נס תמצאו את יער הלימונים ואם אתם זוג שהגיע לנופש רומנטי ומרגיע באחד הצימרים של חד נס אז הטיול ליער לימונים הרומנטי מומלץ בחום עבורכם, מדובר על יער קטן ופסטורלי הנמצא קרוב מאד לצפת, היער יושב במיקום מושלם כך שמצידו המזרחי אם תגיעו בשעות הבוקר המוקדמות תוכלו ליהנות מזריחה קסומה בעוד בצידו המערבי בשעות הערב תקבלו שקיעה רומנטית שסביר להניח תרגש אתכם עד מאד. 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט